۲۳ شهریور ۱۳۹۹، ۱۸:۱۴
کد خبرنگار: 1208
کد خبر: 84037652
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رییس سابق بایرن: لیورپول و منچستریونایتد قصد دارند از مونیخی‌ها اخاذی کنند

تهران- ایرنا- رییس سابق باشگاه بایرن مونیخ و ستاره سال‌های دور این تیم در اظهاراتی مدعی شد که دو باشگاه منچستریونایتد و لیورپول در تلاشند تا با تهدید، باواریایی‌ها را مجبور به فروش «تیاگو آلکانترا» کنند.

به گزارش ایرنا، هافبک اسبق باشگاه بارسلونا در موفقیت‌های اخیر بایرن نقش کلیدی داشته است؛ موفقیت‌هایی که در ماه آگوست با قهرمانی این تیم در لیگ قهرمانان با پیروزی یک بر صفر برابر پاری‌سن‌ژرمن در لیسبون به اوج رسید.

ستاره ۲۹ ساله اسپانیایی در هفته‌های اخیر به شدت با قرمزهای آنفیلد ارتباط داده شده است اما «اولی هوینس» مدعی است که بازی‌های کثیفی پشت پرده در جریان است.

وی در این باره گفت: شرایط دشواری است. مدتی پیش ما بر سر قرارداد جدید و چهارساله‌ای به توافق رسیدیم. چند روز بعد از آن تیاگو گفت که بدنبال چالشی جدید است که البته کاملا قابل قبول است.

هوینس افزود: فکر می‌کنم او مشخصا با لیورپول یا منچستریونایتد و یا هر دوی آنها توافق کرده است؛ حالا هر دو باشگاه بلوف می‌زنند و هیچ‌کدام به طور رسمی با بایرن توافق نکرده است. از نظر من، این روش خوبی نیست؛ آنها در تلاشند از ما اخاذی کنند؛ در واقع آنها می‌خواهند تا روز آخر صبر کرده و در پایان یک پیشنهاد ارزان مطرح کنند.

وی در ادامه تاکید کرد: در این صورت بایرن باید از خود این سوال را بپرسد؛ آیا آنها می‌خواهند با این ترفند حرکت کنند یا اینکه به تیاگو گفته‌اند که باید فعلا در بایرن بماند؛ تا پایان پنجره نقل و انتقالات در ۵ اکتبر سه هفته داغ باقی مانده است.

هوینس در ادامه اضافه کرد که ظاهرا معاملاتی محرمانه و مخفیانه در بازار در حال انجام است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر، روشی در حال شکل گیری است حتی مابین باشگاه‌ها که من تا به امروز از آن اطلاعی نداشتم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha