۲۴ شهریور ۱۳۹۹، ۱۴:۲۸
کد خبرنگار: 2201
کد خبر: 84038579
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل ورزشگاه مجدیان دزفول نیاز است

دزفول- ایرنا- رئیس ورزش و جوانان دزفول گفت: ورزشگاه شهید مجدیان دزفول ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و برای تکمیل آن ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

ناصر نظری روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه مراحل سفت کاری ورزشگاه شهید مجدیان انجام شده است، افزود: افزون بر ۴۰ درصد مساحت ورزشگاه مجدیان دزفول در ۲ سال اخیر احداث شده و اکنون مرحله نازک کاری آن باقی مانده است.

وی ادامه داد: امیدواریم با پیگیری‌های نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی و قول مساعد وزیر ورزش به زودی اعتبار مورد نیاز برای تکمیل ورزشگاه اختصاص و در سال آینده به بهره برداری برسد.
رئیس اداره ورزش و جوانان دزفول همچنین اظهارداشت: با پیگیری‌های نماینده دزفول در مجلس برای توسعه فضاهای ورزشی قرار است هشت چمن مصنوعی در روستاهای گاومیر، پامنار، بن جعفر، خوزینه باقر، سید عنایت، گاومیش آبادشرقی، دیونی و ماهور برنجی ساخته شود.
وی افزود: نماینده دزفول در نشست با معاون وزیر نفت درخواست ۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای ساخت این زمین‌ها داده که امیدواریم این اعتبار به زودی جذب و شاهد توسعه فضاهای ورزشی در مناطق محروم باشیم.
نظری ضمن قدردانی از تلاش نماینده دزفول برای توسعه فضاهای ورزشی این شهرستان گفت: برای ساخت هر چمن مصنوعی محله‌ای حدود هفت میلیارد ریال اعتبار نیاز است.
رییس اداره ورزش و جوانان دزفول درخصوص مشکل غلامرضا قصاب پیشکسوت کشتی دزفول نیز گفت: طی هماهنگی صورت گرفته سالن دز در روزهای زوج از ساعت ۱۵ تا ۱۷:۳۰ در اختیار این پیشکسوت ورزشی قرار گرفته است. 
در حال حاضر سرانه ورزشی در دزفول برای هر نفر کمتر از یک متر است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha