آغاز به کار دوباره بازار میوه‌ و تره‌بار شهرک قدس تهران

تهران- ایرنا- مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران از آغاز به کار دوباره بازار میوه و تره‌بار شهرک قدس خبر داد و گفت: این بازار که نزدیک به سه دهه با ساختار قدیمی و نامناسب فعالیت می‌کرد، به شکل زیبایی نوسازی شده است و با شرایط مطلوب و در شان شهروندان به مراجعه‌کنندگان خدمات‌رسانی می‌کند.

به گزارش ایرنا به نقل از سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران «سیدسعید راد» روز سه‌شنبه، افتتاح بازار جدید را با ساختار مدرن را مصداقی از رویکرد نوین این سازمان در مسیر تحقق ارتقای کیفی خدمات و جلب رضایتمندی حداکثری به شهروندان برشمرد.

وی با اعلام اینکه مراحل ساخت و ساز بازار جدید قدس ظرف مدت کمتر از ۸ ماه انجام شد، اظهار کرد: این بازار با ۶۶۱ مترمربع مساحت علاوه بر امکان ارائه خدمات به پنج هزار شهروندی که در فاز ۶ شهرک قدس سکونت دارند، برای ۵۰ هزار شهروند ساکن در این شهرک نیز در دسترس قرار دارد.

وی افزود: برای خدمت‌رسانی هرچه بهتر و بیشتر به شهروندان و پاسخگویی به مطالبه‌های آنان، در هر محله‌ای که لازم باشد و زمین مناسب در اختیار سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران قرار بگیرد، بازار میوه و تره‌بار مطابق استانداردهای روز احداث می‌کنیم.

این بازار جدید که کاربری میوه، سبزیجات و صیفی‌جات دستچین آن افتتاح شده، دارای بخش‌های دیگری چون مواد غذایی و پروتئینی و نان فانتزی است که متعاقباً به بهره‌برداری خواهد رسید.

همچنین این بازار مدرن از امکاناتی همچون خوابگاه و تاسیسات بهداشتی برای کارگران برخوردار بوده و برای استفاده شهروندان دارای معلولیت مناسب‌سازی شده است.

هم‌اکنون ۲۵۴ بازار میوه و تره‌بار در سطح پایتخت فعال است. 

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha