فرماندار مهریز: نخبگان از فضای مجازی برای معرفی شهرستان استفاده کنند

یزد- ایرنا- فرماندار مهریز گفت: فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی فرصت و بستر مناسبی است که باید مردم خصوصا افراد نخبه از آن برای معرفی بیشتر ظرفیت‌های شهرستان در چارچوب تولید، اشتغال و امور فرهنگی استفاده کنند.

به گزارش ایرنا، رضا زارع زاده مهریزی روز سه‌شنبه در جلسه کمیته فضای مجازی شهرستان افزود: فضای مجازی را کاربران و مسوولان با برنامه‌ریزی و تولید محتوای مناسب به فرصتی برای منافع مردم و منطقه تبدیل کنند.

وی ادامه داد: معرفی خیران، نخبگان، هنرمندان، تبیین برکات نظام، انقلاب اسلامی، خدمات دولت به مردم و ظرفیت‌های فرهنگی و گردشگری جزو مواردی است که می‌تواند با فضای مجازی آنها را برای دیگران بیان کرد.

این مسوول با اشاره به اینکه اگر از فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی درست و منطقی استفاده نشود ممکن  است به تهدید تبدیل شود، اظهار کرد: درج مطالب مختلف در این فضا نشان دهنده شخصیت افراد و بار فرهنگی به همراه دارد.

زارع زاده مهریزی اظهار کرد: باید فرهنگ و جایگاه شهرستان را در ابعاد مختلف با بهره‌گیری از فضای مجازی به سایر مردم مناطق کشور نشان داد و این وظیفه بزرگ تمامی فعالان این عرصه موثر اجتماعی است .

فرماندار مهریز با اشاره به اینکه دشمنان همواره از فضای مجازی برای تضعیف نظام و انقلاب و خدمات دولت به مردم استفاده می‌کنند،  هوشیاری و مدیریت قوی آن را با همکاری دستگاه‌ها خواستار شد.

زارع زاده مهریزی گفت: دمیدن روح امید و کاهش آلام مردم به خاطر مشکلاتی که توسط دشمنان بر نظام تحمیل شده در شرایط کنونی موضوع مهمی است که باید در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی آن را  مدنظر داشت.

  در این جلسه تعدادی از اعضا به تبیین مطالبات خود و اهمیت استفاده از فضای مجازی برای معرفی ظرفیت‌های شهرستان اشاره کردند.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha