دادستان یزد: مسئولان پاسخگوی مطالبات مردم باشند+فیلم

یزد - ایرنا - دادستان عمومی و انقلاب یزد گفت: مسئولان پاسخگوی مطالبات دقیق، روشن و منصفانه مردم باشند که تحقق آن اعتماد بخش و امید آفرینی به همراه دارد.

به گزارش ایرنا، " محمدرضا حدادزاده " روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران و فعالان فضای مجازی مهریز گفت: بیان خدمات نظام و اقدامات مختلف انقلاب اسلامی موجب دلگرمی و نوعی جهاد تبیین و موضوعی مهم و باید بیش از گذشته به آن پرداخته شود.

وی با قدردانی از خبرنگاران و فعالان فضای مجازی که همواره بر اساس موازین قانونی امور را پیگیری می‌کنند ادامه داد: اقدامات فراوانی در بخش‌های مختلف جامعه انجام شده که باید برای مردم بازگو و دقیق تبیین شود.

این مسئول بیان کرد: امید بخشی به مردم موضوع مهمی است که باید رسانه‌ها و فعالان فضای مجازی بر اساس واقعیات همواره آن را مدنظر جدی خود قرار دهند.

حداد زاده بیان کرد: به برکت انقلاب اسلامی کارهای بسیار خوبی در بخش‌های مختلف در همه مناطق انجام گرفته که اطلاع رسانی و تبیین آنها ضروری است.

وی به برگزاری انتخابات امسال اشاره کرد و گفت: باید فعالان فضای مجازی و خبرنگاران در این خصوص در کنار سایر عوامل به نقش آفرینی مشغول باشند.

همچنین مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت: ایجاد بانک اطلاعات برای فعالان فضای مجازی موضوع مهمی است که باید در استان بیش از گذشته به آن پرداخته شود.

" احسان عابدی " افزود: ارتباط قوی مدیران اجرایی با خبرنگاران برای پاسخگویی به مطالبات مختلف مردم همیشه مورد تاکید است و باید به آن عنایت خاص شود.

وی اظهار کرد: مطالبه گری کاری مهم، ضروری و ارزشمند است و یک رسالت مهم محسوب می‌شود که باید قانونمند برای انجام آن کار شود.

این مسئول بیان کرد: خط اصلی رسانه‌های دشمن در اصل همان ایجاد ناامیدی بین اقشار جامعه است که باید فعالان فضای مجازی و خبرنگاران برای خنثی کردن آن ماموریت خود را دقیق و جدی انجام دهند.

همچنین فرماندار مهریز گفت: همه فعالان فضای مجازی و خبرنگاران برای ایجاد امید و شکست اهداف دشمنان در کنار هم رسالت ملی، دینی و انقلابی خود را انجام دهند.

" محمد دهقان بنادکی " با بیان اینکه از انتقادهای سازنده و راهگشا در راستای منافع عمومی شهرستان استقبال شده و می‌شود گفت: خبرنگاران و فعالان فضای مجازی برای کمک به مسئولان و خدمت به مردم تلاش کنند.

وی اظهار کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی و ادارات و نهادها همیشه پاسخگویی سوالات منطقی و درست فعالان فضای مجازی و خبرنگاران باشند که نقش اصلی در امید آفرینی دارد.

این مسئول بیان کرد: در سال انتخابات که دشمنان با همه قوا به دنبال امید زدایی از جامعه هستند قرار داریم و باید همه مردم و مسئولان و رسانه‌های گروهی در کنار هم برای ارتقای اعتماد و امید تلاش کنند.

در این نشست تعدادی از خبرنگاران و فعالان فضای مجازی شهرستان به بیان دیدگاه‌ها و مطالبات خود پرداختند.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد و دارای بیش از ۲۰ کانال و گروه در فضای مجازی، ۲ نشریه محلی و یک پایگاه خبری و تحلیلی دارای مجوز است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha