نسل سوم از  انگیزه‌های اصلی دفاع مقدس اطلاعات زیادی ندارند

تهران - ایرنا - فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال غرب کشور گفت: نسل سوم از حقایق جنگ، اهداف و انگیزه‌های اصلی دفاع مقدس اطلاعات زیادی ندارند هرچند کارهای خوبی برای انتقال ارزش‌های دفاع مقدس انجام گرفته اما کافی نیست.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از روابط عمومی ارتش، امیرسرتیپ دوم عباس عظیمی ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس گفت: اصولا هر ملت و مکتبی برای خود، نمادهایی برای ابراز هویت که مایه تفاخر و غرور ملی باشد دارد و هشت سال دفاع مقدس بعنوان مظهر و نمادی افتخارآمیز برای جمهوری اسلامی ایران است که با آن می توان هویت حقیقی خود را در رابطه با اهداف، مظلومیت نظام و اقتدار ملی به همه جهانیان نشان داد.

وی در ادامه بیان داشت: هشت سال دفاع مقدس، مقطعی درخشان در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است که به جرأت می توان گفت تثبیت انقلاب اسلامی مدیون آن است.
او ادامه داد: امروز، دشمنان انقلاب اسلامی در کنار هر حرکت انقلاب، در چهره ای ناصحانه و دلسوزانه اما با ماهیتی منافقانه ظهور می کنند تا دلها را بفریبند، تفرقه ایجاد کنند و خادمین به انفلاب اسلامی را از اهداف اصلی منحرف نمایند.

امیر سرتیپ دوم عظیمی افزود: بحران سازی، ایجاد جنگ روانی و تهاجم فرهنگی؛ از جمله  تاکتیک‌های موثر دشمنان در داخل نظام است که نوک پیکان این جوسازی ها و شانتاژهای تبلیغاتی متوجه مقدسات نظام بویژه جایگاه مقدس رهبری، نهادهای انقلاب و ارزش هایی مانند دفاع مقدس است.

وی تصریح کرد: واقعیت این است که نسل سوم از حقایق جنگ، اهداف و انگیزه های اصلی دفاع مقدس اطلاعات زیادی ندارند. هر چند کارهای خوبی انجام گرفته اما کافی نیست و ما باید بدانیم انتقال این مفاهیم و مطالب به اندازه خود دفاع مقدس ارزشمند و حیاتی است لذا وظیفه امروز ما زنده نگاه داشتن راه شهیدان و بزرگ‌مردان دفاع مقدس و انتقال فرهنگ شهادت به جوانها و نوجوان‌های ایران اسلامی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha