استاندار : برنامه زمانبندی افتتاح تالار بزرگ کرمان مشخص شود

کرمان - ایرنا - استاندار کرمان با بیان اینکه باید پروژه تالار مرکزی کرمان در دهه فجر امسال به بهره برداری برسد، گفت: پیمانکار و مشاور طرح تا هفته آینده برنامه دقیق زمانبندی این پروژه را مشخص کنند.

به گزارش ایرنا ، محمد جواد فدایی روز چهارشنبه در بازدید از تالار مرکزی کرمان افزود: طرح تالار بزرگ کرمان یک پروژه نسبتا بزرگ است که چند سال در دست اجراست و رییس سازمان برنامه و بودجه توافق  کرد که منابع مالی آن تامین شود . 

وی تصریح کرد: به لحاظ منابع مالی اجرای طرح مشکلی نیست و اعتبارات توسط سازمان برنامه و بودجه و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان تامین می شود و باید حتما امسال بهره برداری شود.

استاندار کرمان تاکید کرد: حدود ۴۰ میلیارد تومان هزینه تاکنون صرف تالار بزرگ کرمان شده و در پرداخت صورت وضعیت های این پروژه مشکلی وجود ندارد.

۴۴ مییارد تومان اعتبار برای تکمیل تالار بزرگ کرمان نیاز است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: طرح مطالعاتی پروژه تالار مرکزی کرمان  از سال ۸۲  انجام و در سال ۸۸ اجرای پروژه آغاز شده است که تاکنون  بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

محمد رضا علیزاده افزود: به دلیل برخی از مشکلات مانند تامین منابع و تغییر پیمانکار، تکمیل طرح با تاخیر مواجه شد، اما با پیگیری های استاندار و برگزاری جلسه با رییس سازمان برنامه و بودجه کشور، قرارشد تا پایان امسال یا اوایل سال آینده ای پروژه به بهره برداری برسد.

وی بیان کرد: طرح تالار مرکزی کرمان دارای ۱۴ هزار و ۵۰۰ مترمربع زیربنا است و تاکنون ۴۲ میلیارد تومان در آن هزینه شده و به ۴۴ میلیارد تومان نیاز است تا محوطه سازی، تجهیزات و پرداخت طلب پیمانکار انجام شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان اظهار داشت: تالار مرکزی شهر کرمان سه سالن اصلی با فضاهای نگارخانه و گالری های مختلف دارد که فضاهای هنری رو به اتمام است و بخش اعظمی از تجهیزات خریداری شده و در انبارها موجود است.

وی تاکید کرد: پیمانکار طرح تالار مرکزی کرمان فعال است و امیدواریم با توجه به تقسیم کاری که صورت گرفته و اعتبارات در نظر گرفته شده و به زودی شاهد بهره برداری تالار مرکزی کرمان باشیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha