۲۷ شهریور ۱۳۹۹، ۱۴:۱۴
کد خبرنگار: 1270
کد خبر: 84043385
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار بوکان: رضایتمندی مردم، اصل و محور امور مسوولان باشد

مهاباد- ایرنا- فرماندار بوکان با تاکید بر خدمت صادقانه و بی‌منت به مردم گفت: رضایتمندی و رفع مشکلات مردم باید اصل و محور همه امور مسوولان باشد.

محمد امین‌زاده روز پنجشنبه در دیدار با جمعی از مسوولان این شهرستان افزود: مسوولان با خدمت‌رسانی صحیح به مردم باید در شرایط اقتصادی کشور و فشارهای موجود در جامعه امیدآفرینی کرده و زمینه مشارکت مردم برای عبور از مشکلات کنونی را فراهم کنند.

وی  ضمن قدردانی از تلاش و اقدامات صورت گرفته توسط ادارات این شهرستان از آن‌ها خواست که در جلسه آینده شورای اداری هر کدام نسبت به ارائه گزارشی از وضع موجود اقدام و بررسی‌های لازم را جهت شناخت توانمندی و استعدادهای شهرستان در جهت تأمین توسعه پایدار ارایه دهند.

فرماندار جدید بوکان ادامه داد: باید بیشتر از پیش در خدمت مردم و گره گشایی از مشکلات و خواسته‌های آنها بوده و در راستای تسکین آلام مردم تلاش کرد تا به این وسیله در جهت کاهش فشارهای اقتصادی وارده بر جامعه تاثیرگذار باشیم. 

وی با بیان اینکه باید با کمک هم و خرد جمعی بصورت یک مجموعه از تمامی ظرفیت‌های موجود در جامعه در راستای رفاه مردم و توسعه استفاده کرد افزود: فرصت خدمتگذاری در هر مقام و مسوولیت هرچند کوتاه را باید قدر بدانیم زیرا در واقع خدمت به مردم بالاترین و مهمترین وظیفه همه ما مسوولان است.

در این دیدار روسای ادارات شرکت گاز، اداره تعاون روستایی، اداره کار و رفاه اجتماعی، منابع طبیعی، اداره امور مالیاتی، شرکت غله و خدمات بازرگانی، تامین اجتماعی، پست، مخابرات و اداره فنی و حرفه‌ای حضور داشتند.

محمد امین‌زاده اخیرا با حکم وزیر کشور به عنوان فرماندار شهرستان بوکان منصوب و معرفی شد. 

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha