۳۱ شهریور ۱۳۹۹، ۱۶:۱۵
کد خبر: 84049073
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

سه کتاب از نویسندگان جهرمی منتشر شد

۳۱ شهریور ۱۳۹۹، ۱۶:۱۵
کد خبر: 84049073
سه کتاب از نویسندگان جهرمی منتشر شد

شیراز-ایرنا-رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جهرم گفت: سه کتاب «ردپای خلیل»، «بررسی تطبیقی انتخابات ریاست جمهوری» و «نقش آموزش فلسفه در تقویت مبانی دینی در کودک» به قلم نویسندگان جهرمی منتشر شد.

محسن نعمت‌اللهی، دوشنبه در گفت‌ و گو با ایرنا افزود: کتاب «ردپای خلیل» با موضوع شرح زندگی دلاورمردانه معاون لشکر المهدی (عج)، شهید خلیل مطهرنیا به قلم نویسنده جهرمی عبدالمجید رحمانیان به چاپ رسید.

وی، بیان داشت: عبدالمجید رحمانیان، نویسنده این کتاب که خود یکی از رزمندگان و آزادگان دوران دفاع مقدس است این کتاب را با هدف تبیین و معرفی شهدا به ویژه برای نسل جوان نگاشته است.

به گفته نعمت‌اللهی، مطالعه این کتاب، فرصت بی نظیری را برای نگاهی عمیق به رشادت و شهادت یکی از فرمانده‌هان دفاع مقدس، در اختیار مخاطب قرار می‌دهد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جهرم اضافه کرد: کتاب ردپای خلیل که مشتمل بر ۶۵۲ صفحه و توام با تصاویر، دست نوشته‌ها و نامه‌های شهید خلیل مطهرنیاست، در یک هزار شمارگان توسط انتشارات پیام آزادگان چاپ و عرضه شده است.   

نعمت‌اللهی اظهار داشت: همچنین کتاب "بررسی تطبیقی انتخابات ریاست جمهوری در ایران - انتخابات دوره نهم-" که مروری بر انتخابات ایران و جهان است اثر سیدنوید اخلاقی، منتشر شد.

وی افزود: کتاب «نقش آموزش فلسفه در تقویت مبانی دینی در کودک» نیز به قلم حجت‌الاسلام محمود رحمانیان کوشککی، چاپ و روانه بازار کتاب شد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جهرم بیان کرد: هدف از انتشار این اثر، روشن شدن جایگاه و نقش آموزش فلسفه به کودک در تقویت تفکر و بهره‌گیری از آن برای تعمیق معارف دینی است.

نعمت‌اللهی افزود: این کتاب که در ۲۱۱ صفحه نگاشته شده در قالب ۵۰۰ نسخه توسط موسسه نشر سیمرغ آسمان آذرگان، چاپ و به بازار کتاب عرضه شده است.

وی ادامه داد: پیشتر نیز توسط حجت‌الاسلام محمود رحمانیان کوشککی این استاد حوزه و دانشگاه، آثار دیگری با عنوان "تاثیر داروهای روانگردان بر روح و جسم و مذمت آن از نظر اسلام، "بررسی وضعیت کودکان قبل از تولد و صغارت در برزخ و قیامت"، |بررسی فقهی حج کودک و بررسی مسائل جنسی کودکان بر اساس تمرکز بر سند ٢٠٣٠" نگاشته شده است.

شهرستان جهرم در فاصله ۱۹۳ کیلومتری جنوب شرقی شیراز قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha