۵ مهر ۱۳۹۹، ۱۰:۳۱
کد خبرنگار: 907
کد خبر: 84054064
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پست خراسان شمالی ۷۲۱ هزار مرسوله را به مقصد رساند

بجنورد- ایرنا- اداره‌کل پست خراسان شمالی در نیمه نخست امسال ۷۲۱ هزار مرسوله را جابه‌جا کرد که این رقم در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۱۷.۶ درصد رشد یافته است.

مدیرکل پست خراسان شمالی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا میانگین رشد کشوری جابه جایی مرسولات در نمیه نخست امسال نسبت به پارسال را ۱۳ درصد عنوان کرد و اظهار داشت: در نیمه نخست پارسال ۶۱۲ هزار و ۸۵۸ مرسوله توسط پست استان جا به جا شده بود.

علی اکبر خانی در خصوص ترافیک بسته و امانت صادره نیز افزود: در سال جاری ۶۸ هزار و ۲۰۷ بسته پستی ارسال شده است که در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۱۵۰ درصد افزایش دارد.

وی با بیان اینکه رشد کشوری در این شاخص ۸۸ درصد بوده است، اظهار داشت: پارسال در همین مدت در این استان ۲۷ هزار و ۲۱۸ بسته پستی ارسال شده بود.

خانی در خصوص مرسولات اینترنتی وارده و صادره از استان نیز گفت: در ۶ ماهه امسال ۳۸ هزار و ۸۹۱ مرسوله به این روش وارد استان شده است که در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۵۱ درصد رشد داشته است.

مدیرکل پست خراسان شمالی اظهار داشت: پارسال در همین مدت ۲۵ هزار و ۶۵۴ مرسوله وارد شده بود.

خانی ترافیک مرسولات وارده دیجی کالا به استان را نیز در این مدت ۴۵ هزار و ۷۱۵ مرسوله دانست و افزود: این شاخص نیز در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۱۱۰ درصد رشد داشته است، چرا که در ۶ ماهه اول پارسال تنها ۲۱ هزار و ۶۹۵ مرسوله دیجی کالا وارد استان شده بود.

وی با بیان اینکه ۱۱۴ دفتر پستی در استان فعال است، گفت: با توجه به جمعیت سرانه ترافیک پستی در استان در ۶ ماهه سال جاری کمتر از یک مرسوله بوده است.

خراسان شمالی ۸۶۳ نفر جمعیت دارد که ۴۴ درصد آنان در نواحی روستایی شکونت دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha