۶ مهر ۱۳۹۹، ۱۲:۰۶
کد خبر: 84055680
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۷هزار تن گندم برای افزایش کیفیت آرد استان سمنان خریداری شد

سمنان- ایرنا- مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان سمنان گفت: ۲۷ هزار تن گندم که دارای مرغوبیت بالایی است برای ارتقای کیفیت و پایداری آرد تولید شده در استان سمنان خریداری شد.

محمدباقر منوچهری روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا  ابراز داشت: از مجموع ۲۷ هزار تن گندم اختلاطی خریداری شده، بخشی وارداتی و بخشی خریداری شده از استان‌های گلستان و خوزستان است.

وی بیان کرد: براساس برنامه حمل ابلاغی از سوی شرکت بازرگانی دولتی ایران از ابتدای سال جاری تاکنون مجوز حمل ۴۰ هزار و ۶۰۰ تن گندم برای اختلاط با گندم داخل استان برای افزایش کیفیت آرد صادر شد که در زمان حاضر از این میزان ۲۷ هزار تن به استان سمنان رسیده است.

مدیر کل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان سمنان اظهار داشت: ۲۷ هزار تن گندم کیفی خریداری شده به ۲ انبار ملکی این شرکت در شهرستان‌های سمنان و شاهرود بصورت ریلی و جاده ای منتقل شد و بقیه آن نیز در حال حمل و بارگیری است. 

منوچهری تصریح کرد: از مجموع ۴۰ هزار و ۶۰۰ تن مجوز حمل گندم کیفی برای افزایش کیفیت آرد استان سمنان ۱۴ هزار تن  گندم کیفی از استان‌های گلستان و خوزستان و ۲۶ هزار و ۶۰۰ تن گندم کیفی وارداتی از بنادر کشور حمل و بارگیری می‌شود.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان سمنان ابراز داشت: آرد یارانه‌ای به ازای هریک کیلوگرم ۶ هزار و ۶۵۰ ریال و آرد نیمه یارانه ای به ازای هر کیلوگرم ۹ هزار ریال میان نانوایی‌های استان سمنان توزیع می‌شود.

در استان سمنان بیش از ۸۰۰ واحد نانوایی آزادپز و یارانه‌ای فعال است.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha