۶ مهر ۱۳۹۹، ۱۹:۳۰
کد خبر: 84056367
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

عواید یک موقوفه در جهرم به اطعام بیماران اختصاص داده شد

شیراز-ایرنا-رییس دفتر امور سازمان‌های مردم نهاد و خیرین دانشگاه علوم پزشکی جهرم گفت: در قالب اطعام نذر امام حسین (ع) از عواید موقوفه عام مرحوم میرزا محسن تاجر جهرمی، به مدت یک هفته، وعده نهار بیماران بیمارستان پیمانیه جهرم تهیه و تامین می‌شود. 

رضا نیکوکار، یکشنبه در گفت ‌و گو با ایرنا با اشاره به اینکه هزینه تامین این وعده غذایی ۴۳۰ میلیون ریال است، افزود: این کار زیر نظر گروه بهداشتی بیمارستان پیمانیه و با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌شود و تا یازدهم مهرماه ۹۹ ادامه دارد.

وی، بیان داشت: در شرایط شیوع کرونا، نیکوکاران و خیرین سلامت این شهرستان با سخاوت به یاری همنوعان خودشتافتند و همچنان انتظار داریم که مردم و نیک‌اندیشان به پویش " هر نفر یک خیر سلامت"بپیوندند و نذورات و حمایت‌های مادی و معنوی خود را در ماه صفر به تامین اقلام و تجهیزات بهداشتی و درمانی، برای خدمت‌رسانی هر چه بهتر به بیماران اختصاص داده و مدافعان سلامت را یاری دهند.

ننیکوکار ادامه داد: نیک‌اندیشان می‌توانند، هدایا و کمک‌های مردمی خود را به شماره حساب:۲۸۸۳۵۲۳۶۱ و شماره کارت:۵۸۹۴۶۳۷۰۰۰۰۹۰۲۶۳ متعلق به بانک رفاه واریز کنند یا با دفتر امور سازمان‌های مردم‌ نهاد و خیرین سلامت دانشگاه علوم پزشکی جهرم به شماره ۰۹۱۷۵۶۶۴۵۰۷تماس بگیرند. 

شهرستان جهرم در فاصله ۱۹۳ کیلومتری جنوب شرقی شیراز قرار دارد.


 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha