خیّران تجهیزات پزشکی به بیمارستان جهرم اهدا کردند

شیراز-ایرنا- رئیس دفتر سازمان‌های مردم‌نهاد و خیرین دانشگاه علوم پزشکی جهرم اعلام کرد: ۲ خیّر سلامت جهرمی، یک دستگاه ترازوی ویلچرکش و یک دستگاه آزمایشگاهی به ارزش یک میلیارد و ۳۱۴ میلیون ریال به بیمارستان استاد مطهری شهرستان جهرم اهدا کردند.

رضا نیکوکار چهارشنبه در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا افزود: خانواده شادروان محمدهادی حجازی با پیوستن به پویش "هر نفر یک خیر سلامت" یک دستگاه ترازوی ویلچرکش به مبلغ ۱۵۴ میلیون ریال خریداری و به بخش دیالیز مرکز آموزشی-درمانی استاد مطهری جهرم اهدا کردند.

وی ادامه داد: اهمیت و استفاده این دستگاه، تسهیل در فرایند وزن‌کشی بیماران بدحال دیالیزی است که به بخش دیالیز بیمارستان استاد مطهری مراجعه می‌کنند و می‌باست وزن بیمار، قبل و بعد از انجام دیالیز محاسبه و ثبت شود.

نیکوکار گفت: همچنین دیگر خیر سلامت حاج سعید پرندآور نیز با پیوستن به پویش "هر نفر یک خیر سلامت" یک دستگاه آزمایشگاهی الایزا به مبلغ یک میلیارد و ۱۶۰ میلیون ریال خریداری و به مرکز آموزشی_درمانی استاد مطهری جهرم اهدا کرد.

وی اظهار کرد: اهمیت این دستگاه در توان انجام آزمایش‌های تخصصی هورمونی، تیروئید و ایمن شناسی با دقت بالاست که روزانه حداقل ۷۰ نفر از بیماران،برای آزمایش های فوق به کلینیک بیمارستان استاد مطهری مراجعه می‌کنند.

رئیس دفتر سازمان‌های مردم‌نهاد و خیرین دانشگاه علوم پزشکی جهرم اضافه کرد: از مردم و نیک‌اندیشان دعوت می‌شود به پویش "هر نفر یک خیر سلامت" بپیوندند و نذر و حمایت‌های مادی و معنوی خود را به تامین اقلام و تجهیزات بهداشتی-درمانی، برای خدمت‌رسانی هر چه بهتر به بیماران اختصاص دهند و مدافعان سلامت را یاری رسانند.

نیکوکار افزود: نیک‌اندیشان می‌توانند هدایا و کمک‌های مردمی خود را به شماره حساب:۲۸۸۳۵۲۳۶۱ و شماره کارت:۵۸۹۴۶۳۷۰۰۰۰۹۰۲۶۳ در بانک رفاه واریز کنند یا با دفتر امور سازمان‌های مردم‌نهاد و خیرین سلامت دانشگاه به شماره ۰۹۱۷۵۶۶۴۵۰۷تماس بگیرند. 

شهرستان جهرم در فاصله ۱۹۳ کیلومتری از جنوب شرق شیراز قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha