۷ مهر ۱۳۹۹، ۱۷:۱۱
کد خبرنگار: 3107
کد خبر: 84057299
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سینماهای خراسان شمالی بازگشایی شد

۷ مهر ۱۳۹۹، ۱۷:۱۱
کد خبر: 84057299
سینماهای خراسان شمالی بازگشایی شد

بجنورد- ایرنا- معاون هنری سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: فعالیت سینماهای استان با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی از امروز(دوشنبه) آغاز شد.

ابوالحسن حیدری به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این مهم بر اساس تقاضای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی و با توجه به مصوبات جدید ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا محقق شد.

وی افزود: مسوولیت رعایت ضوابط بهداشتی به طور مستقیم بر عهده مدیران سالن های سینما و تئاتر است.

وی اظهار داشت: همچنین ماموران بهداشت و همکاران اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی در مراحل مختلف نسبت به بازدید ادواری از این مکان‌ها اقدام می‌کنند.  

 وی گفت: پیش از این نیز که یکبار ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا بازگشایی سالن‌های سینما را به تصویب رساند، برخی از صاحبان سالن‌های سینما دراین استان فیلمی اکران نکردند و به تعطیلی ادامه دادند.

وی افزود: فعالیت سالن های سینمایی با ۵۰ درصد ظرفیت و سالن های تئاتر نیز با ظرفیت ۳۰ درصد  و با فاصله گذاری اجتماعی انجام می شود.

وی با بیان اینکه استفاده از ماسک برای  تمامی تماشاگران و عوامل سینما اجباری است اظهار داشت: از دستگاه تب سنج نیز برای علاقه مندان به تماشای فیلم ها استفاده می شود.

 سالن‌های سینما و تئاتر از ۱۲ اسفند پارسال به مدت ۹۹ روز بخاطر شیوع ویروس همه‌گیر کرونا تعطیل شدند. یکم تیر ماه گذشته این سالنها برای مدتی کوتاهی بازگشایی شدند اما دوباره فعالیت آنها متوقف شد تا امروز ۷ مهر ۱۳۹۹ که دوباره مجاز به بازگشایی شده‌اند.

استان خراسان شمالی با ۸۶۳ هزار نفر جمعیت دارای ۹ سالن سینمایی و ۱۲ سالن نمایش است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha