۸ مهر ۱۳۹۹، ۷:۳۴
کد خبرنگار: 744
کد خبر: 84058275
T T
۰ نفر
منبع: با مشارکت یدک لند source

برچسب‌ها

لاستیک مناسب برای خرید ؛ چطور و چگونه؟!

۸ مهر ۱۳۹۹، ۷:۳۴
کد خبر: 84058275
لاستیک مناسب برای خرید ؛ چطور و چگونه؟!

شرکت‌های زیادی در زمینه‌ی تولید لاستیک خودرو و سایر لوازم جانبی آن فعال هستند.

شرکت‌های جی پلنت، دانلوپ و نکسن را می‌توان از جمله برندهای معتبر و پرآوازه در این بخش دانست که هر راننده در زمان تعویض تایر خودروی خود به سراغ یکی از این برندها خواهد رفت. حالا در این مقاله می‌خواهیم برای شما بگوییم که چرا صاحبان خودرو، این سه شرکت را برای خرید تایر انتخاب می‌کنند و با ذکر مدلی از آنها شما را با کیفیت بالای تایرهایشان آشنا خواهیم کرد.

لاستیک دانلوپ:

شرکت دانلوپ یک تولیدکننده جهانی و مطرح در ساخت لاستیک خودرو است و محصولات آن شامل اتومبیل‌های سواری و کامیون‌های سنگین و سبک وزن می‌شود. به علاوه کمپانی دانلوپ در تولید تجهیزات کشاورزی، لاستیک اتومبیل‌های مسابقه‌ای و حتی هواپیماها نیز فعال است.

در ادامه با معرفی تعدادی از مدل‌های لاستیک‌های این برند با عملکرد و کیفیت دانلوپ آشنا خواهید شد.

لاستیک دانلوپ مدل Grandtrek AT20 , AT22:

این لاستیک برای استفاده در تمامی فصول سال کاربرد داشته و کارایی مطلوب خود را با گذشت زمان حفظ می‌­کند. لاستیک دانلوپ مدل Grandtrek AT20 سبب افزایش هندلینگ اتومبیل شما شده و برای استفاده در کامیون‌های سبک و SUVها گزینه‌ای مناسب خواهد بود. از جمله ویژگی‌های لاستیک پیش رو می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

طراحی منحصربفرد که سبب خروج سریع آب از لایه‌های لاستیک شده و به حفظ ثبات و کشش لاستیک در جاده‌های مرطوب و بارانی کمک می‌کند.

استفاده از تکنولوژی پیشرفته‌ی 5-Pitch سبب کاهش سر و صدا شده و یک سواری آرام را به شما هدیه می­‌دهد.

لاستیک دانلوپ مدل SP Sportmaxx 050:

لاستیک پیش رو برای استفاده در تمامی فصول سال تولید شده و همان طور که از نام آن نیز پیداست. برای اتومبیل­‌های اسپورت طراحی شده است. از جمله ویژگی‌های برجسته‌ی لاستیک دانلوپ مدل SP Sport maxx 050 می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

استفاده از الگوی نامتقارن جهت متعادل سازی خشکی و رطوبت لاستیک

چسبندگی مناسب و پایدار لاستیک

خروج سریع آب و رطوبت از لایه‌های لاستیک در جاده‌های مرطوب

کنترل بالا بر روی اتومبیل در شرایط مختلف

استفاده از تکنولوژی Jointless Band جهت حفظ شکل لاستیک در سرعت‌های بالا

سپر محافظ Max Flange جهت مراقبت از لاستیک در برابر آسیب‌های احتمالی

لاستیک جی پلنت

شاید در طول این سال‌ها نام تایر نکسن را بارها و بارها شنیده‌اید و شاید هم خرید تایر خودروی خود را از این برند انجام داده باشید. نکسن به تازگی زیر مجموعه‌ای از خود را با نام جی پلنت معرفی کرده است. در واقع تایر جی پلنت جزوی از خانواده نکسن است که با رعایت همان استاندارها و کیفیت‌های نکسن با نامی جدید تولید و روانه بازار شده است.

جی پلنت برندی معتبر در تولید لاستیک خودرو بوده و محصولات آن شامل خودروهای سواری و کامیون‌های سنگین باری می‌شود. تولیدات این شرکت دارای کیفیت ساخت بالایی است. به علاوه که خدمات پس از فروش ایده‌آلی را نیز به مشتریان خود ارائه می‌دهد. عملکرد برخی از مدل‌های جی پلنت را در ادامه خواهید شناخت.

لاستیک جی پلنت مدل CP672:

این لاستیک برای استفاده در تمامی فصول سال کاربرد داشته و در اتومبیل‌های سدان، کوپه و اسپرت عملکردی عالی دارد. از جمله ویژگی‌های لاستیک جی پلنت مدل CP672 می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

فرمان پذیری بهینه شده در سرعت‌های بالا

پاسخ سریع به ترمزگیری

حفظ ثبات در شرایط مختلف

لاستیک جی پلنت مدل CP521:

لاستیک پیش رو برای استفاده در تمامی فصول سال ساخته شده و کارایی خود را در طول زمان و به شکلی عالی حفظ می‌کند. لاستیک جی پلنت مدل CP521 در مقایسه با کیفیت، قیمت مناسبی داشته و برای کامیون‌های سبک وزن، کراس اوررها و SUVها گزینه‌ای مناسب خواهد بود. از جمله ویژگی‌های این لاستیک نیز می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

حفظ ثبات در شرایط مختلف جاده (خشک، مرطوب و برفی)

فرمان پذیری عالی

پاسخ سریع به ترمزگیری به دلیل طراحی مهندسی شده

تایر نکسن

شرکت نکسن برندی بزرگ و شناخته شده در ساخت لاستیک‌های صنعتی، کشاورزی، باری و سواری است. محصولات کمپانی نکسن به طول عمر بالا، مصرف انرژی بهینه شده، کیفیت عالی و قیمت منصفانه معروف هستند. از این رو بسیاری از برندهای معتبر تولید خودرو از جمله کیا، میتسوبیشی، هیوندای و شورلت از لاستیک‌های نکسن به عنوان لاستیک فابریک محصولات خود استفاده می‌کنند.

لاستیک نکسن مدل N­fera SU1:

این لاستیک برای خودروهای سواری طراحی و ساخته شده و دارای کیفیت ساخت بالایی می‌باشد. از جمله ویژگی‌های لاستیک نکسن مدل Nfera SU1 می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

طراحی منحصربفرد جهت افزایش عملکرد زه‌کشی لاستیک و حفظ ثبات و عملکرد مناسب آن در جاده‌های مرطوب

حفظ ثبات و کنترل بالا بر روی اتومبیل در سرعت‌های بالا

واکنش سریع لاستیک به ترمزگیری

افزایش هندلینگ اتومبیل در مسیرهای زاویه‌دار

لاستیک نکسن مدل Roadian HTX RH5:

لاستیک پیش رو برای خودروهای شاسی بلند (SUV) و کامیون‌های سبک وزن طراحی و ساخته شده است. از جمله ویژگی‌های برجسته‌ی لاستیک نکسن مدل Roadian HTX RH5 می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

طراحی منحصربفرد جهت دستیابی به ترمزگیری سریع و کشش بالای لاستیک

افزایش هندلینگ اتومبیل

تولید نویز بسیار کم

مرکز ثقل چندگانه برای کاهش ساییده شدن لاستیک در طول زمان

شیارهای مهندسی شده برای خروج سریع آب و گل و لای از میان لایه‌های لاستیک

لاستیک نکسن مدل Winguard Sport 2:

این لاستیک مخصوصا برای استفاده در جاده‌های برفی طراحی و ساخته شده و با بکارگیری قابلیت‌های منحصربفرد، رانندگی در آب و هوای برفی را به یک خاطره‌ی لذت بخش تبدیل می‌کند. از جمله ویژگی‌های برجسته‌ی لاستیک نکسن مدل Wingurad Sport 2 می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

عملکرد بهینه در جاده‌های برفی

وجود شیارهای کناری جهت افزایش نیروی جانبی لاستیک در جاده‌های مرطوب و برفی

وجود شیارهای زیگزاگ جهت افزایش کارایی لاستیک و چسبندگی آن به سطح جاده

طراحی منحصربفرد برای افزایش عملکرد لاستیک در جاده‌های برفی یا حتی یخ زده

کدام برند را برای خرید لاستیک انتخاب کنیم؟

فروشگاه اینترنتی یدک لند مرجعی تخصصی در زمینه فروش لوازم یدکی خودروست. در این فروشگاه می‌توانید به راحتی مدل‌های مختلف این سه برند برتر لاستیک را مقایسه کرده و سپس مناسب‌ترین آنها را برای خودروی خود، به راحتی و به دور از شلوغی و تردد، سفارش دهید و تحویل بگیرید.

منبع: با مشارکت یدک لند source

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha