۸ آبان آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره تئاتر آذربایجان‌غربی است

ارومیه- ایرنا- رییس انجمن هنرهای نمایشی آذربایجان‌غربی گفت: هشت آبان، آخرین مهلت ارسال آثار به سی و دومین جشنواره تئاتر استان است که این زمان، تمدید نمی شود.

امید خاکپور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ارسال سه نسخه از اثر بر روی لوح فشرده و  رعایت فرمت قابل مشاهده در دستگاه‌های خانگی و رایانه ها، ارسال یک نسخه از نمایشنامه به همراه مجوز کتبی نویسنده یا ناشر و تکمیل فرم شماره یک جهت حضور در جشنواره از شرایط ارسال آثار به دبیرخانه است. 

وی اضافه کرد: با توجه به شرایط ناشی از شیوع بیماری کرونا نحوه‌ برگزاری جشنواره بر اساس اعلام وضعیت ستاد مقابله با کرونا همچنین تعامل با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی و اداره کل هنرهای نمایشی ایران تصمیم گیری خواهد شد.

رییس انجمن هنرهای نمایشی آذربایجان‌غربی بیان کرد: تقاضای حضور در جشنواره به منزله‌ آگاهی و پذیرفتن تمامی شرایط جشنواره است.

وی اظهار کرد: علاقه مندان و متقاضیان شرکت در جشنواره می‌توانند آثار خود را به آدرس ارومیه چهار راه شهید باهنر، مجتمع فرهنگی هنری، طبقه سوم، انجمن هنرهای نمایشی استان آذربایجان‌غربی‌ارسال کرده و در صورت نیاز برای هماهنکی ارسال آثار با شماره تلفن ۰۹۱۴۹۷۵۴۸۷۹ تماس بگیرند.

به گزارش ایرنا، جشنواره تئاتر آذربایجان غربی همه ساله برگزار می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha