۱۳ مهر ۱۳۹۹، ۱۵:۱۱
کد خبرنگار: 1206
کد خبر: 84063639
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

محمدخانی: همه باید به پرسپولیس احترام بگذارند

۱۳ مهر ۱۳۹۹، ۱۵:۱۱
کد خبر: 84063639
محمدخانی: همه باید به پرسپولیس احترام بگذارند

تهران- اینا- پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس با شایستگی به فینال لیگ قهرمانان رسید و همه باید به این تیم مقتدر احترام بگذارند.

«ناصر محمدخانی» روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا اظهار داشت: متاسفانه چند ساعت به بازی پرسپولیس و النصر عربستان کنفدراسیون فوتبال آسیا (ای‌اف‌سی) در تصمیمی عجیب و ناعادلانه عیسی آل کثیر را محروم کرد که باید به طور حتم از سوی مدیران باشگاه پرسپولیس و فدراسیون فوتبال پیگیری شده تا محرومیت این بازیکن تاثیرگذار کاهش پیدا کند.

پیشکسوت پرسپولیس خاطرنشان کرد: پرسپولیس با برنامه و هدفمند فوتبال بازی کرد و به خوبی حریف را کنترل کرد و اجازه نداد بازیکنان تاثیرگذار این تیم فضای مطلوبی پیدا کنند.

محمدخانی تصریح کرد: پرسپولیس بعد از اینکه گل خورد ناامید نشد و با حملاتی که انجام داد در همان نیمه اول کار را به تساوی کشاند.

وی تاکید کرد: یحیی‌ گل‌ محمدی و کادر فنی پرسپولیس نقش بسزایی در موفقیت پرسپولیس داشتند و ثابت کردند از علم و دانش کافی برخوردار هستند.

بازیکن اسبق پرسپولیس در پایان گفت: پرسپولیس شایستگی قهرمانی در لیگ آسیا را دارد و امیدوارم این اتفاق شیرین رخ داده و آنها بتوانند جام قهرمانی را به دست آورند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha