رییس سازمان لیگ: لیگ کشتی آزاد این هفته برگزار می‌شود

تهران - ایرنا - رییس سازمان لیگ فدراسیون کشتی گفت: با وجود محدودیت‌های کرونایی و با توجه به مجوزی که از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، داریم، لیگ کشتی این هفته برگزار می‌شود.

«عبدالمهدی نصیرزاده» روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مجوزی که از معاونت بهداشت، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی داریم، براساس قرنطینه و پروتکل‌های مربوطه است. تیم‌ها به طور کامل در قرنطینه هستند و از همه اعضا کادر فنی، کشتی‌گیران و عوامل اجرایی لیگ تست کرونا گرفته می‌شود.

وی اظهار داشت: کشتی‌گیران و کادر فنی تیم‌ها با توجه به اینکه در قرنطینه هستند، اجازه بیرون رفتن ندارند و بر همین اساس لیگ کشتی آزاد به قوت خودش باقی است.

نصیرزاده ادامه داد: مسابقات دور رفت گروه (ب) بیستمین دوره لیگ برتر کشتی آزاد طبق برنامه روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه هفته جاری و با حضور ۵ تیم برگزار می‌شود.

وی در مورد بازگشت تیم اترک به لیگ برتر گفت: در جلسه روز گذشته شورای فنی لیگ، با توجه به اینکه تیم اترک شرایط حضور در لیگ را نداشت، با حضور این تیم در لیگ موافق نبودیم اما، بعد از ظهر دیروز مذاکراتی بین من، رییس فدراسیون و استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان شمالی به انجام رسید و با قولی که استاندار برای انجام تعهدات و پشتیبانی از این تیم داد و همچنین به خاطر اینکه تیم اترک سال گذشته در لیگ عنوان نایب قهرمانی و در جام باشگاه‌ها بعنوان سوم دست یافته بود با حضور این تیم در لیگ سال جاری موافقت شد.

وی افزود: بر این اساس رقابت‌های گروه ب با حضور ۵ تیم بازار بزرگ ایران، پاس ساری، اترک خراسان شمالی، هیأت کشتی قائمشهر و چسب رازی برگزار خواهد شد.

نصیرزاده اظهار داشت: این رقابت‌ها به صورت مستقیم از شبکه‌های ورزش و سه سیما برای علاقمندان به ورزش ملی کشور پخش خواهد شد.

رییس سازمان لیگ در پایان خاطرنشان کرد: خوشبختانه مسابقات دور رفت لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی در گروه‌های الف، هفته گذشته بدون هیچ مشکلی و با اجرای کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد و خوشحالم که کشتی‌گیران و مربیان علاوه بر اینکه بار دیگر بر روی تشک کشتی حاضر شدند، از منافع مادی لیگ نیز بهره‌مند گشتند.

نصیرزاده همچنین در خصوص مسابقات گروه (ب) لیگ برتر کشتی فرنگی نیز گفت: این پیکارها براساس همان برنامه قبلی روزهای ۲۳ و ۲۴ مهر ماه برگزار خواهد شد و هنوز تصمیم جدیدی گرفته نشده است.

وی گفت: بعد از تصمیم اتحادیه جهانی کشتی مبنی بر برگزار شدن یا نشدن، پیکارهای جهانی در سال ۲۰۲۰ در مورد دور برگشت لیگ تصمیم‌گیری خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha