۱۳ مهر ۱۳۹۹، ۱۲:۱۶
کد خبرنگار: 2712
کد خبر: 84064128
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مدیرکل آموزش و پرورش: خطر حضور در مدارس کمتر از مکان‌های دیگر است

بیرجند - ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: دانش‌آموزانی که به مدرسه برای شرکت در کلاس‌ها مراجعه می‌کنند، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی است از این‌رو خطر حضور در مدارس کمتر از مکان‌های دیگر است.

به گزارش روز یکشنبه اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش ‌و پرورش خراسان جنوبی، محمدعلی واقعی در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان سرایان افزود: حضور دانش‌آموزان در مدارس اختیاری است و آموزش ‌و پرورش، خانواده، مدارس و دانش‌آموزان باید در سایه تعامل و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، مراقب سلامت دانش‌آموزان باشند.

وی بیان کرد: مدارس و معلمان حلقه اتصال با دانش‌آموزان هستند و فعالیت‌های شبکه شاد باید مکمل فعالیت‌ها در مدارس باشد و به صورت مدیریت و کنترل ‌شده از فعالیت‌های تحصیلی دانش‌آموزان اطمینان حاصل شود.

مدیرکل آموزش‌ و پرورش خراسان جنوبی با اشاره به باز بودن مدارس و پاسخگو بودن معلمان و مدیران متعهد استان در تمامی ایام هفته گفت: تعطیلی مدارس منوط به تصمیم‌ ستاد ملی مبارزه با کرونا است.

وی با تاکید بر رایگان بودن اینترنت شبکه شاد اظهار داشت: اینترنت شاد رایگان و سرعت اینترنت آن هم بالا بوده و در نسخه جدید، امکان ارتباط زنده تصویری و تعامل دوسویه بین معلم و دانش‌آموز فراهم و مهیا شده است.

واقعی با اشاره به تحقق ۸۰ درصدی مصوبات شورای آموزش و پرورش در شهرستان سرایان افزود: تاکنون هفت جلسه شورای آموزش و پرورش در سرایان برگزار شده که تجاری‌سازی املاک آموزش و پرورش در راستای کمک به آموزش دانش‌آموزان، نوآموزان و اولیا؛ مهمترین مصوبه نشست هفتم است.

وی با بیان اینکه اپلیکشن شاد برنامه‌ای بومی و ملی است گفت: تعطیلی مدرسه و برگزار نکردن کلاس‌های حضوری بدون مجوز ستاد ملی کرونا قطعا تخلف است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha