۱۳ مهر ۱۳۹۹، ۱۶:۱۹
کد خبرنگار: 2923
کد خبر: 84064279
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کشتی‌گیر ملی‌پوش تایبادی به تیم چسب رازی تهران پیوست

مشهد- ایرنا- سهیل یوسفی سنگانی، کشتی‌گیر آزادکار و ملی‌پوش تایبادی واقع در شرق خراسان رضوی، با عقد قراردادی به مدت یک فصل به تیم کشتی لیگ برتری چسب رازی تهران پیوست.

رییس هیات کشتی آزاد تایباد روز یکشنبه با بیان این مطلب به خبرنگار ایرنا افزود: یوسفی سنگانی که دارنده ۲ نشان طلای جهانی است امروز با حضور در سازمان لیگ، قرارداد خود را با این تیم تهرانی برای شرکت در لیگ برتر کشتی آزاد ثبت کرد.

رجب سالاری افزود: این کشتی‌گیر تایبادی در مسابقات لیگ برتر کشتی آزاد امسال در وزن ۱۲۵ کیلوگرم و در رده بزرگسالان بر روی تشک خواهد رفت.

وی ادامه داد:  کشتی‌گیر نامدار این خطه مرزی تاکنون ۲ مدال طلای مسابقات جهانی بلغارستان در سال ۲۰۱۹ و آسیایی قزاقستان را در کارنامه درخشان خود به همراه تیم ملی جمهوری اسلامی ایران دارد.

رییس هیات کشتی آزاد تایباد گفت: تیم لیگ برتری چسب رازی تهران برای نخستین سال حضور خود با ۲۰ نفر کشتی گیر در ۱۰ وزن در این دوره از مسابقات شرکت می کند.

سالاری افزود: مسابقات لیگ برتر کشتی آزاد در فصل جاری با حضور ۱۰ تیم و در ۲ گروه الف و ب برگزار می شود که تیم چسب رازی تهران به همراه تیم های شهرداری قائمشهر، ستارگان ساری، ایران مال، اترک خراسان جنوبی در گروه ب این دوره از مسابقات قرار دارد.

هفته اول این دوره از مسابقات با رقابت تیم های گروه الف به پایان رسیده و رقابت گروه ب سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی تهران برگزار خواهد شد.

شهرستان ۱۲۰ هزار نفری تایباد در فاصله ۲۲۵ کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha