۲۱ نفر از تیم والیبال شهرداری ورامین به کرونا مبتلا هستند

تهران- ایرنا- سرپرست تیم والیبال شهرداری ورامین گفت: نتیجه تست کرونای ۲۱ نفر از بازیکنان و اعضای کادر فنی این تیم مثبت اعلام شد و این افراد امکان همراهی تیم را تا دو هفته دیگر ندارند.

جمال اردستانی روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: پیش از بازی روز گذشته تیم‌های والیبال شهرداری ورامین و سپاهان از تمامی بازیکنان و کادر فنی تیم تست کرونا گرفته شد و جواب آزمایش ۲۱ نفر از بازیکنان و اعضای کادر فنی در روز جاری مثبت اعلام شد.
وی با اشاره به اینکه از این تعداد ۱۳ نفر بازیکن و هشت نفر اعضای کادر فنی هستند، بیان کرد: در بازی روز گذشته تیم، پنج نفر از اعضای تیم به دلیل ابتلا به کووید ۱۹ تیم را همراهی نکردند.
اردستانی بیان کرد: بر اساس قانون به دلیل ابتلای ۱۳ نفر از بازیکنان تیم والیبال شهرداری به کووید ۱۹، بازی روز چهارشنبه این تیم مقابل سایپا لغو و تمرین‌های تیم نیز به مدت دو هفته و تا طی شدن زمان قرنطینه بازیکنان لغو می‌شود.
روز گذشته تیم والیبال شهرداری ورامین مقابل میهمان خود سپاهان با نتیجه سه بر ۲ تن به شکست داد در حالی که تعداد قابل توجهی از بازیکنانش بیمار بودند و خودشان خبر نداشتند.
در پایان هفته ششم لیگ برتر والیبال، فولاد سیرجان در صدر جدول قرار دارد و تیم‌های سپاهان و سایپای تهران رتبه‌های دوم و سوم را در اختیار دارد.
تیم شهرداری ورامین، قهرمان فصل قبل لیگ برتر والیبال هم‌اکنون در رده چهارم جدول قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha