۱۴ مهر ۱۳۹۹، ۱۲:۳۷
کد خبرنگار: 980
کد خبر: 84065173
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۰ هزار و ۸۰۱ عدد قرص‌ غیرمجاز در ارومیه کشف شد

۱۴ مهر ۱۳۹۹، ۱۲:۳۷
کد خبر: 84065173
۲۰ هزار و ۸۰۱ عدد قرص‌ غیرمجاز در ارومیه کشف شد

ارومیه- ایرنا- رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: ۲۰ هزار و ۸۰۱ عدد انواع قرص‌ غیرمجاز در ارومیه کشف و ضبط شد.

سرهنگ شمس‌علی حق‌وردیان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اجرای طرح سرکشی از عطاری‌ها و مقابله با توزیع قرص‌های غیر مجاز در ارومیه افزود: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت فردی در امر تهیه و توزیع قرص‌های روانگردان و غیرمجاز خارج از شبکه درمانی در شهرستان ارومیه، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی اضافه کرد: ماموران مبارزه با مواد مخدر پس از احراز صحت و سقم موضوع و اخذ مجوز قضایی لازم با همکاری و هماهنگی معاونت غذا و دارو به محل انباشت این اقلام اعزام شدند.

وی ادامه داد: در بازرسی ماموران از محل، ۲۰ هزار و ۸۰۱ عدد انواع قرص‌های غیرمجاز کشف و ضبط شد

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: ماموران در این رابطه یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس که در امر توزیع قرص‌های روانگردان و غیرمجاز استفاده می شد، را توقیف کردند.

سرهنگ حق وردیان افزود: در این زمینه یک نفر متهم نیز دستگیر  و با تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شد.

به گزارش ایرنا به نقل از فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی مقابله با سرقت، مقابله با کالای قاچاق، مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با ناهنجاری‌ها و بد اخلاقی‌های اجتماعی و کاهش تصادف‌ها از اولویت‌های پنج گانه انتظامی این استان در سال جاری است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha