ردپای آمریکا در جنایت های ضدبشری دنیا قابل مشاهده است  

یاسوج- ایرنا- نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج گفت: ردپای آشکار یا پنهان آمریکا در تمامی جنایت های ضدبشری دنیا، منطقه خاورمیانه و کشورهای اسلامی قابل مشاهده است. 

 به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی روز سه شنبه در نشست ستاد بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران شاخصه های متعددی دارد که یکی از آنها استکبارستیزی و مقابله با جنایت ها و توطئه های شوم استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار است. 

وی افزود: مقاومت و ایستادگی در برابر مستکبران جهان جزو وظایف دینی مسلمانان بوده و به همین دلیل نیز همواره مورد توجه جدی ملت ایران است. 

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج بیان کرد: کشور و ملت ایران در دوران قبل و پس از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون بارها از استکبار جهانی ضربه خورده اند.  

حجت الاسلام و المسلمین حسینی عنوان کرد: استکبار جهانی در چهار دهه اخیر با توطئه های مختلف عزت، استقلال، فرهنگ و اقتصاد ملت ایران را مورد هدف قرار داده است. 

وی ابراز داشت: ملت ایران اهل صلح و دوستی است اما تاکنون استکبار جهانی از روی صلح هیچ مذاکره ای با ایران اسلامی انجام نداده اند. 

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج گفت: استکبار جهانی بدنبال آن است که ایران اسلامی مقابل آنها تسلیم شود که چنین امری با توجه به وجود روحیه استکبارستیزی در ملت ایران هرگز قابل تحقق نیست. 

حجت الاسلام و المسلمین حسینی اظهار داشت: این یک واقعیت است که هزینه تسلیم در برابر استکبار جهانی به مراتب بیشتر و سنگین  تر از هزینه مقاومت و ایستادگی است. 

وی افزود: ملت ایران در پرتو مقاومت و ایستادگی در برابر استکبار جهانی است که هم اینک در دنیا عزت، قدرت، شرافت و آزادگی دارند. 

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج بیان کرد: ملت ایران هیچگاه جنایت ها و توطئه های شوم استکبار جهانی علیه خود را فراموش نمی کنند. 

حجت الاسلام و المسلمین حسینی عنوان کرد: برگزاری آیین های بزرگداشت مناسبت های ملی از قبیل یوم الله ۱۳ آبان نیز برای بازگو کردن این جنایت ها و توطئه ها و هوشیاری، آگاهی و بصیرت هر چه بیشتر ملت ایران برای مقابله بهتر با آنهاست. 

وی ابراز داشت: ایران اسلامی اجازه نمی دهد که استکبار جهانی خواب آرام داشته باشد و در منطقه خاورمیانه و کشورهای مسلمان توطئه کرده و انواع جنایت ها را مرتکب شود. 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: یوم الله ۱۳ آبان یکی از روزهای ماندگار انقلاب اسلامی و نقطه  عطف در تاریخ کشور است. 

حجت الاسلام سید جواد خاضع اظهار داشت: این روز به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شده است.  

وی افزود: یوم الله ۱۳ آبان بیانگر مقاومت و ایستادگی جانانه ملت ایران در برابر استکبار جهانی بوده و بزرگداشت آن نیز اهداف متعددی  دارد. 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: برخی از این اهداف شامل تقویت روزافزون اندیشه مقاومت و ایستادگی، ضرورت مقابله با نظام سلطه و ترویج هر چه بیشتر تفکر استکبارستیزی است. 

حجت الاسلام خاضع عنوان کرد: جنایت ها و توطئه های آمریکا و قابل اعتماد نبودن آن باید هر چه بیشتر برای نوجوانان و جوانان کشور به  عنوان نسل چهارم انقلاب تبیین و تشریح شود. 

وی ابراز داشت: یوم الله ۱۳ آبان فرصتی مناسب برای برجسته کردن خوی استکباری، تروریستی و ضدبشری آمریکا و محکومیت انواع جنایت ها و توطئه های آن علیه ملت های مختلف دنیا خواهد بود. 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد به همزمانی یوم الله ۱۳ آبان امسال با هفته وحدت اشاره کرد و گفت: تأکید بر اتحاد و انسجام هر چه بیشتر بین مسلمانان جهان در این هفته ضروری است. 

حجت الاسلام خاضع اظهار داشت: آیین بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا متفاوت از سال های گذشته در کشور و کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود. 

وی افزود: اولویت اصلی و مهم در برگزاری این آیین در کشور و کهگیلویه و بویراحمد حفظ سلامت شرکت کنندگان است. 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این آیین در استان در یک مدت زمان کوتاه، به صورت تجمع محدود، در فضای باز، با حضور نمایندگانی از قشرهای مختلف مردم و همراه با رعایت مسائل بهداشتی و حفظ فاصله گذاری اجتماعی برگزار می شود. 

حجت الاسلام خاضع عنوان کرد: هشت کمیته برای برگزاری برنامه های بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان امسال در کهگیلویه و بویراحمد تشکیل و فعال شده است. 

وی ابراز داشت: این کمیته ها شامل مراسم با مسؤولیت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، ارتباطات و اطلاع رسانی با مسؤولیت صداوسیما، تبلیغات محیطی و فضاسازی شهری با مسؤولیت شهرداری یاسوج، دانشجویی با مسؤولیت دانشگاه یاسوج، دانش آموزی با مسؤولیت اداره کل آموزش و پرورش، تشکل های مردمی با مسؤولیت سپاه فتح، طلاب، روحانیان و هیأت های مذهبی با مسؤولیت  تبلیغات اسلامی و فضای مجازی با مسؤولیت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است. 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: باید تبلیغات محیطی و فضاسازی شهری به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان امسال به طور گسترده در این استان انجام شود. 

حجت الاسلام خاضع اظهار داشت: دستگاه های اجرایی و به ویژه نهادهای فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد برای برگزاری برنامه های یوم الله  ۱۳ آبان امسال همکاری لازم را انجام دهند. 

وی افزود: برخی از برنامه های مورد نظر برای اجرا به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان امسال در کهگیلویه و بویراحمد شامل میزگردهای تحلیلی و  تبیینی در صداوسیما، کرسی های آزاداندیشی در دانشگاه ها، نشست های بصیرت افزایی با موضوع استکبارستیزی، مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی، نمایشگاه عکس، نقاشی و کاریکاتور، نواخته شدن زنگ استکبارستیزی به طور نمادین در برخی مدارس، سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه با موضوع ضرورت مقاومت در برابر نظام سلطه و روشنگری در زمینه دلایل مبارزه با استکبار جهانی و تولید محتوا برای انتشار در فضای مجازی است. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha