امام جمعه کرمانشاه: مدیران به فکر خدمت به مردم باشند

کرمانشاه- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: تمام مسوُولان و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی باید به فکر خدمت به مردم استان کرمانشاه باشند.

آیت‌الله «مصطفی علما» روز سه‌شنبه در نشست امروز بنیاد مهدویت استان در دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان افزود: استان کرمانشاه با امکانات گسترده و خدادادی می تواند بسیار بهتر از این باشد، پس چرا مسوولان مربوطه از این منابع خدادادی استفاده نمی کنند و چرا این همه ظرفیت عظیم را مدیریت نمی نمایند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با انتقاد از نرخ بیکاری استان خاطر نشان ساخت: معنی ندارد با وجود این همه زمین های مرغوب کشاورزی، آب فراوان و استعداد خدادادی نرخ بیکاری در استان کرمانشاه این قدر بالا باشد.

آیت‌الله علما در ادامه سخنانش با اشاره به اهمیت بنیادهای بین‌المللی مهدویت و غدیر، گفت: تقویت این مراکز برای شناسایی استعدادهای استانی بسیار مهم است و باید بتوانیم از طریق برنامه‌های اصولی این مراکز، جوانان استان را به معنویت هدایت کرده و طریق درست الهی را به آن‌ها آموزس دهیم.

گفتنی است قبل از سخنان آیت الله علماء بهروز همتی مدیر بنیاد بین المللی مهدویت گزارشی از روند برنامه های این بنیاد و مراحل پیشرفت ساختمان بنیاد مهدویت را ارائه کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha