حضور تیم واکنش سریع هلال احمر در حادثه ریزش آوار خیابان ابوذر تهران

تهران- ایرنا- فرمانده تیم واکنش سریع هلال احمر استان تهران گفت: تیم ۵ نفره این نهاد به همراه ۲ قلاده سگ در ریزش آوار یک ساختمان در خیابان ابوذر (فلاح) حضور دارند.

محمد علی راستگار عصر  جمعه در حاشیه آواربرداری کارگاه ساختمانی در خیابان ابوذر در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: طبق اعلام مرکز جمعیت هلال احمر ساعت ۹ و ۵۵ وارد صحنه شدیم و با همکاری فرمانده میدان(آتش نشانی) یک قلاده سگ در ساعت ۱۱ و نیم وارد محوطه ریزش آوار شد.

وی با بیان اینکه به علت خیس بودن محل ریزش آوار سگ نتوانست اقدامی را در جهت تجسس افراد داشته باشد گفت: هم اینک منتظر ایمن شدن کارگاه توسط فرمانده میدان هستیم.

فرمانده واکنش سریع هلال احمر تهران با اشاره به اینکه در این عملیات ۲ قلاده سگ زنده یاب به همراه مربی و یک تیم ۵ نفره در صحنه حضور دارند افزود: با توجه به اینکه هنوز سازه روبه رویی در محل کارگاه تخلیه کامل نشده، بعید است اقدامی از سوی این نهاد صورت گیرد.

به گزارش ایرنا حادثه ریزش آوار کارگاهی مسکونی در ساعت ۷ صبح امروز گزارش شد که تا کنون عوامل اورژانس، هلال احمر و آتش نشانی، نماینده های دادستانی و شهرداری در محل حضور دارند.

گفته می شود که احتمال ۴ نفر در زیر آوار باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha