۲۰ مهر ۱۳۹۹، ۸:۰۰
کد خبرنگار: 2091
کد خبر: 84070575
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بخش کالا و خدمات در صدر پرونده‌های تعزیراتی استان سمنان

سمنان- ایرنا- مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سمنان گفت: پرونده‌های مربوط به تخلف در بخش کالا و خدمات بیشترین پرونده‌های تشکیل شده در این اداره کل را در نیمه نخست امسال تشکیل می‌دهد.

رضا محمدی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا، ابراز داشت: از مجموع  چهار هزار و ۲۲۰ پرونده تشکیل شده در اداره کل تعزیرات حکومتی استان سمنان در نیمه نخست امسال ، سه هزار و ۲۵۹ پرونده مربوط به بخش کالا و خدمات است.

وی ادامه داد: سه هزار و ۲۰۰ پرونده از مجموع چهار هزار و ۲۲۰ پرونده تشکیل شده در اداره کل تعزیرات حکومتی استان سمنان در ۶ ماه نخست امسال در بخش کالا و خدمات رسیدگی و مختومه شد.

وی بیان کرد: متخلفان در بخش کالا و خدمات  استان سمنان در نیمه نخست امسال ۳۰ میلیارد و ۵۹۷ میلیون و ۵۳۵ هزار ریال جریمه شدند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سمنان تصریح کرد: رسیدگی به پرونده‌های تخلف در زمینه کالا و خدمات  در کمتر از ۱۰  روز انجام می‌شود و در این مدت با تلاش کارشناسان، پرونده به نتیجه می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: بیشترین تخلف‌های بخش کالا و خدمات مربوط به نبود برچسب قیمت، تقلب،  گرانفروشی، ارائه نکردن فاکتور خرید، رعایت نکردن مقررات صنفی مانند رعایت نکات بهداشتی است.

محمدی اظهار داشت: بازرسان اداره کل تعزیرات حکومتی استان سمنان با نظارت‌های مستمر و افزایش نظارت‌ها در شرایط فعلی برای حفظ آرامش بازار، ثبات قیمت‌ها و حفظ حقوق مصرف کننده تلاش می‌کنند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سمنان بیان کرد:  چهار هزار و ۲۲۰ پرونده نیمه نخست امسال در تعزیرات حکومتی استان تشکیل و چهار هزار و ۱۴۳ پرونده تاکنون رسیدگی و مختومه شده است.

تعزیرات حکومتی با ایجاد نظام پاسخ دهی، جرایم نقدی و توقیف اموال، به مطالبه‌های مردم در بحث گران فروشی، قاچاق و التهاب بازار رسیدگی می‌کند.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha