ژاپنی‌ها هم فعالیت‌های رشته کشتی را آغاز کردند

تهران - ایرنا - اردوی تیم ملی کشتی آزاد ژاپن بعد از حدود ۶ ماه از اوایل ماه اکتبر در مرکز آموزش ملی آجینوموتو توکیو آغاز شد.

«تاکوتو اتوگوورو» قهرمان سابق جهان در این خصوص گفت: حضور در اینجا و با تیم ملی باعث می‌شود دوباره احساس خوبی داشته باشیم. انگیزه زیادی برای حضور در المپیک دارم.

در این اردو ۲ نفر برتر مسابقات قهرمانی کشور ژاپن در سال گذشته حضور دارند و برخی از دعوت شدگان نیز به دلیل حضور در تیم‌های دانشگاهی از حضور در این اردو انصراف دادند. ژاپن به عنوان میزبان بازی‌های المپیک توکیو در حال آماده‌سازی برای مسابقات جهانی آزمایشی در ماه دسامبر، مسابقات آسیایی در فوریه و مقدماتی المپیک آسیا است. از سوی دیگر برگزاری این مسابقات هنوز از سوی اتحادیه جهانی کشتی تایید قطعی نشده است.

اینوئه سرمربی تیم ملی کشتی آزاد ژاپن گفت:  چندین مرتبه برای برگزاری اردوی تیم ملی برنامه‌ریزی کردیم که به دلیل شرایط کرونا لغو شد. برنامه‌ریزی برای اردوی تیم ملی موضوع ساده‌ای نیست. کشتی‌گیران در سراسر کشور پراکنده شده‌اند و باید توسط تیم‌های دانشگاهی یا باشگاهی آنها آزاد شود. همچنین، فدراسیون باید از کمیسیون پزشکی چراغ سبز بگیرد.

وی تصریح کرد: حتی اگر ما (در فدراسیون)  بخواهیم این را برگزار کنیم، بدون حمایت و همکاری افراد زیادی نمی‌توانیم این کار را انجام دهیم. این مرتبه با همکاری بسیاری این اردو را برگزار کردیم و می‌توانیم با یک اردو آمادگی همراه با پروتکل‌های بهداشتی را داشته باشیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha