سید«علی آقازاده» روز دوشنبه به مناسبت هفته پست (۱۵ تا ۲۱ مهرماه) در جریان بازدید از اداره کل پست استان مرکزی، افزود: این موفقیت در پایش و ارزیابی که هر ماه از سوی دفتر کیفیت و امور مشتریان شرکت ملی پست ایران بر اساس رصد شاخصهای کیفی انجام میشود، صورت گرفته است.
وی اظهار داشت: توزیع به موقع مرسولات، رعایت منطقی مدت سیر محمولهها، میزان توزیع موفق و مدت قابل قبول زمان پاسخگویی به شکایات از مهمترین شاخصهای این ارزیابی بوده است.
استاندار مرکزی اظهار داشت: روزانه ۹ هزار نفر بهطور میانگین به باجههای پست استان برای دریافت خدمات مراجعه دارند که این رقم با وجود کرونا افزایش یافته است.
آقازاده افزود:مرسولات و مراجعههای مردمی در باجههای پست استان نیمه اول امسال۵۴ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش دارد.
وی اظهار داشت: پست استان مرکزی با شیوع ویروس کرونا با جدیت و حساسیت بالا مراقبت و ضدعفونی مرسولات را انجام داده و از انتقال بیماری از طریق مرسولات جلوگیری کرده است.
مدیرکل پست استان مرکزی نیز گفت: ۳۰ درصد خدمات و ۲۱ سرویس پستی در پست استان مرکزی بهصورت الکترونیکی به مراجعان ارایه میشود.
«محمد عباسی» افزود: ترافیک خرید اینترنتی در استان در نیمه نخست امسال ۷۲ درصد بهعلت انتشار بیماری کووید ۱۹ رشد داشته است.
وی اظهار داشت: اجرای طرح جی نف (استانداردسازی نشانی مکانها) از طرحهای اقتصاد مقاومتی است که باید پلاکهای زوج و فرد توسط فرمانداریها، شهرداریها و بخشداریها نصب شود.
مدیرکل پست استان مرکزی گفت: نصب این پلاک در استان بهدلیل همکاری کمرنگ برخی دستگاههای اجرایی با مشکل مواجه شده و در صورت ادامه این روند پست استان در اجرای طرح نسبت به سایر استانها عقب میماند و ارایه خدمات مطلوب نخواهد بود.
عباسی افزود: اجرای کامل طرح جی نف در استان باعث میشود که ۲۱ سازمان از اطلاعات جامع و بهنگام در ارایه خدمات مطلوب به مردم بهرهمند شوند.
۳۲۲ واحد پستی شهری و روستایی در استان فعالیت دارند.
نظر شما