دیدار مدیران فدراسیون و سازمان لیگ برتر کشتی با مدیر مجموعه ورزشی آزادی

تهران- ایرنا- دبیر فدراسیون کشتی، رییس سازمان لیگ و رییس کمیته انضباطی با مدیر مجموعه ورزشی آزادی دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش ایرنا، بعد از برگزاری دور رفت لیگ برتر کشتی آزاد در گروه الف و ب و دور رفت لیگ برتر کشتی فرنگی در گروه الف به میزبانی سالن ۱۲ هزار نفری آزادی، امروز(دوشنبه) سید جلال عسکری دبیر فدراسیون کشتی، عبدالمهدی نصیرزاده رییس سازمان لیگ کشتی و حمیدرضا اورسجی رییس کمیته انضباطی فدراسیون کشتی با قدرت اله سیف مدیر مجموعه ورزشی آزادی و موسوی معاون فنی این مجموعه دیدار کردند.

در این نشست که با هدف تقدیر از همکاری و زحمات مسئولان مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد، مدیران فدراسیون و سازمان لیگ کشتی از سیف و همکاران در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی بابت همکاری در راستای برگزاری باشکوه لیگ برتر کشتی تشکر کردند.

همچنین سیف در این نشست گفت: با توجه به مشکلات فنی که در سالن ۱۲ هزار نفری داشتیم، برگزاری مسابقات در چنین برهه‌ای امکان‌پذیر نبود، اما وقتی درخواست از سوی فدراسیون کشتی به عنوان ورزش اول کشور مطرح شد، سعی کردیم نهایت همکاری را داشته باشیم. از سوی دیگر سالن ۱۲ هزار نفری معمولا به مسابقات ملی اختصاص دارد و برای لیگ‌های ورزشی بهره‌برداری نمی‌شود، اما ما خواستیم دین خود را به کشتی ادا کنیم.

در ادامه این نشست به برخی نواقص موجود در سالن ۱۲ هزار نفری اشاره شد که مسوولان مجموعه ورزشی آزادی پیرامون برطرف کردن این اشکالات برای میزبانی مسابقات گروه ب لیگ برتر کشتی فرنگی طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری قول مساعدی دادند.

همچنین با مساعدت مدیریت مجموعه ورزشی آزادی هزینه اجاره بهای سالن ۱۲ هزار نفری برای کمک به ورزش اول کشور کاهش پیدا کرد که رییس سازمان لیگ و مسوولان فدراسیون در پی این اقدام از سیف تشکر کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha