۲۹ دانش آموز مددجوی کهگیلویه و بویراحمد رتبه زیر پنج هزار کنکور را  کسب کرده اند 

یاسوج- ایرنا- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۲۹ دانش آموز پسر و دختر مددجوی این استان در کنکور سراسری سال ۱۳۹۹ موفق به کسب رتبه زیر پنج هزار شده اند. 

قباد مبشری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: سه نفر از این دانش آموزان به نمایندگی از سایرین امروز به صورت  ویدئوکنفرانس و در آیینی با حضور مرتضی بختیاری رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور با اهدای لوح سپاس و جوایز ارزنده در شهر  یاسوج مرکز استان تجلیل شدند. 

وی افزود: هم اینک افزون بر هشت هزار دانش آموز و بیش از ۲ هزار دانشجوی نیازمند کهگیلویه و بویراحمد زیر پوشش کمیته امداد امام  خمینی (ره) این استان بوده و از انواع خدمات بهره مند هستند.    

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: حمایت از دانش آموزان و دانشجویان نیازمند این استان و فراهم کردن شرایط لازم برای ادامه تحصیل آنان جزو اولویت‌ های کاری و یکی از مهمترین برنامه‌ های فرهنگی کمیته امداد استان است. 

مبشری عنوان کرد: دانش آموزان مددجوی دارای رتبه برتر کنکور سراسری از افتخارات مهم کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور و کهگیلویه و بویراحمد محسوب می شوند. 

وی ابراز داشت: کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور و کهگیلویه و بویراحمد خدمات فرهنگی مختلفی را در طول سال به دانش آموزان و دانشجویان زیر پوشش ارائه می دهد. 

مبشری گفت: برگزاری دوره‌ های آموزشی، مشاوره های تحصیلی و شغلی، ساماندهی اوقات فراغت دانش آموزان، برگزاری اردوهای تخصصی،  رفع موانع تحصیلی، فراهم کردن زمینه ادامه تحصیل و ارائه خدمات متنوع فرهنگی با هدف ارتقای وضعیت تحصیلی دانشجویان از جمله این  برنامه هاست. 

افزون بر ۴۵ هزار خانوار با جمعیتی بیش از ۱۱۴ هزار نفر زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد هستند. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha