۲۲ مهر ۱۳۹۹، ۲۱:۲۱
کد خبر: 84075046
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۷۵۰ بسته معیشتی و حمایتی بین نیازمندان پاکدشت توزیع شد

تهران- ایرنا- رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان پاکدشت گفت: با حمایت خیرین داوطلب، ۷۵۰ بسته معیشتی و لوازم‌التحریر بین خانواده‌ها و دانش‌آموزان نیازمند شناسایی شده پاکدشت توزیع شد.

علی کاظم‌زاده روز سه‌شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: جمعیت هلال احمر شهرستان پاکدشت در راستای عمل به وظایف انسانی خود در کمک به اقشار مختلف جامعه و با هدف تسکین آلام بشری و نهادینه کردن فرهنگ نوعدوستی، در ایام مختلف اقدام به شناسایی نیازمندان و توزیع بسته‌های معیشتی و حمایتی می‌کند.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین شاخصه‌های جمعیت هلال احمر، مردمی بودن آن است و تلاش می‌شود تا با ارائه خدمات داوطلبانه و جذب مشارکت‌های خیرین و نیکوکاران، اهداف این جمعیت محقق و گره از کار مردم گشوده شود.

رئیس جمعیت هلال  احمر پاکدشت با اشاره به تهیه و توزیع ۷۵۰ بسته حمایتی بین نیازمندان از سوی جمعیت هلال احمر این شهرستان گفت: خرید و بسته بندی بسته‌های معیشتی توسط جمعیت هلال احمر استان تهران و مشارکت داوطلبان صورت گرفته و تاکنون بین نیازمندان شهر پاکدشت، فرون آباد و شریف آباد توزیع شد.

کاظم زاده ارزش هر بسته معیشتی را ۲ میلیون ریال اعلام کرد.

وی همچنین از اجرای طرح نذرآب و ارسال کمک‌های مردمی به استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

رئیس جمعیت هلال احمر پاکدشت افزود: در راستای حمایت از پویش «مقابله با تغییرات اقلیمی صلیب سرخ جهانی» و طرح نذر آب، ۱۰ تانکر آب، ۵۰ سطل رنگ، ۵۰ بسته مواد غذایی، لوازم التحریر و اقلام آموزشی به دهستان کوه سفید استان سیستان و بلوچستان ارسال شد.

دهستان کوه سفید از توابع بخش مرکزی شهرستان خاش استان سیستان و بلوچستان است.

پاکدشت با بیش از ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha