حلالی: بازیکنان پرسپولیس شرایط را درک کنند

تهران- ایرنا- پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: به نظر من بازیکنان حق دارند و باید پولشان را بگیرند اما شرایط را باید درک کنند و بدانند اولویت نخست پرداخت طلب «برانکو ایوانکوویچ» است.

«اسماعیل حلالی» روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا، در خصوص مشکلات چند روز اخیر پرسپولیس و اعتصاب بازیکنان این تیم، اظهار داشت: همه می‌دانیم تیم مشکل مالی دارد و پرداخت طلب برانکو کار را سخت کرد ولی بالاخره باید این پول را پرداخت کرد.

وی ادامه داد: به نظر من بازیکنان حق دارند و باید پولشان را بگیرند اما ای کاش شرایط را درک کنند و بدانند اولویت نخست پرداخت طلب برانکو است تا خطری پرسپولیس را تهدید نکند. بعد از آن می‌شود مطالبات بازیکنان را هم داد.

پیشکسوت پرسپولیس درباره جدایی احتمالی «بشار رسن» و «شجاع خلیل‌زاده»، عنوان کرد: تمام زندگی شجاع پرسپولیس است و بشار هم قبلا تعصبش در پرسپولیس نشان داده. باید مشکلات این دو بازیکن را حل کرد تا به پرسپولیس کمک کنند. وقتی سرمربی از یک بازیکن رضایت دارد باید او را نگه داشت.

حلالی افزود: به عنوان یک هوادار پرسپولیس یک هفته است که خواب و خوراک ندارم. امیدوارم که مشکل پرداخت طلب برانکو هر چه سریعتر برطرف شود تا خطری تیم را تهدید نکند.

وی در پایان گفت: پرسپولیس به فینال آسیا رسیده و باید با نشاط‌ترین تمرین را داشته باشد اما می‌بینیم که این همه مشکل وجود دارد. «یحیی گل‌محمدی» به تنهایی باید مشکلات را حل کند که این مساله کلی انرژی می‌گیرد. به خاطر همین است که می‌گویم باید مشکلات حل شود تا تمرکز یحیی گل‌محمدی و تیمش فقط روی موفقیت باشد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha