امام جمعه شهرکرد: دشمن به دنبال ایجاد ناامیدی بین مردم ایران است

شهرکرد- ایرنا- نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با اشاره به برخی مشکلات اقتصادی، گرانی‌ها و تحریم‌ها در کشور گفت: دشمنان به دنبال ناامید کردن مردم از نظام اسلامی ایران ،آینده و مسوولان هستند.

حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در مصلای امام خمینی(ره) شهرکرد افزود: امروز دشمن در جبهه ناامید کردن مردم در تلاش و برنامه‌ریزی است که برای مقابله با دسیسه و برنامه دشمن، ماندگاری در راه ولایت فقیه، همراهی و همدلی همیشگی مردم و مسوولان را می‌طلبد.

وی با تاکید بر اینکه باید ادامه دهنده راه ولایت فقیه باشیم، گفت: نباید اجازه دهیم لغزش در جامعه حاکم شود.

امام جمعه شهرکرد افزود:با وجود گرانی‌ها و مشکلات اقتصادی مردم پای آرمانهای انقلاب اسلامی ایستاده‌اند و به فرامین مقام معظم رهبری توجه کرده‌اند و با همکاری همدیگر و یاری برخی نهادها ، به اقتصاد کشور را یاری رسانند.

وی اظهار داشت: امروز مردم با انجام کارهای تولیدی و دانش بنیان به اقتصاد کشور کمک می‌کنند به گونه‌ای که براساس اعترافات صندوق بین‌المللی پول، اقتصاد کشور رو به رشد است و آینده وضع بهتری خواهیم داشت.

نکونام افزود: اگر در جامعه به فرامین مقام معظم رهبری بهتر گوش داده شده بود، بی‌تدبیری نبود و گرانی‌ها مهار می‌شد و ارزهای بی‌حساب و کتاب در دست افراد ریخته نمی‌شد ، وضع اقتصادی کشور بهتر بود.

وی با تاکید بر اینکه در جامعه باید مواظب بود و ناامید نشد، گفت: با تشکیل دولت جوان در آینده باید در برابر دشمن ایستادگی شود تا دشمن نتوان نا امیدی را به جامعه القا کند.

نکونام، به مطالبه‌گری از دولتمردان از سوی مردم تاکید کرد و گفت: نهادینه کردن امید در جامعه یک ضرورت است.

امام جمعه شهرکرد در ادامه با اشاره به شیوع ویروس کرونا و تعطیل شدن بسیاری از آیین‌ها و مراسم‌ها و برنامه‌های مختلف در سطح کشور اظهار داشت: باید بر اساس دستورالعمل‌های بهداشتی عمل کرد تا به فضل خدا این بلا نیز رفع شود.

وی با اشاره به روزهای پایانی ماه صفر و هفته وقف گفت: وقف یک حسنه ماندگار است که باید به عنوان یک امر مهم مورد توجه قرار گیرد و افراد بتوانند با انجام یک وقف از خوشان نام نیک به یادگار بگذارند.

نکونام افزود: وقف یک مسجد، حوزه علمیه، وقف برای رفع نیاز فقرا، کارهای عام المنفعه همه یک کار حسنه است که در پرونده حسنات برای همیشه ثبت و ضبط و ماندگار می‌شود.

وی در ادامه به سالروز رحلت پیامبر و همچنین شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا (ع) اشاره کرد و گفت:خدای متعالی برای هدایت بشر ،بهترین‌ها را انتخاب کرد تا مردم به راه راست هدایت شوند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha