۲۷ مهر ۱۳۹۹، ۱۸:۰۸
کد خبرنگار: 2279
کد خبر: 84079449
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پنج هزار بسته کالای اساسی بین نیازمندان شهرری توزیع می‌شود

شهرری - ایرنا - رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ری گفت: پنج هزار بسته ارزاق شامل روغن، برنج، رب، پنیر، حبوبات و قند و چای در هفته وقف بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا در روستاها و مناطق محروم این شهرستان توزیع می‌شود.

حجت‌الاسلام مرتضی صادقی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: دیدار با خانواده شهدا، مدافعان حرم و سلامت و همچنین دیدار با ائمه جماعات شهرستان ری و غبارروبی از مزار شهدا ویژه برنامه های هفته وقف در ری به شمار می رود.

وی افزود: اهدای لوازم بهداشتی یک میلیارد ریال از محل موقوفه فخرالدوله به آسایشگاه خیریه کهریزک از دیگر برنامه های هفته وقف در شهرری است.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ری خاطر نشان کرد: ۹واحد مسکونی به ارزش ۴۰ میلیارد ریال برای همراهی و کمک به زندگی زوج‌های جوان در شهرری توسط یک خیر وقف شد که درطی هفته وقف رونمایی می شود.

دهه وقف از ۲۴ مهر آغاز شده و تا دوم آبان ادامه دارد.

از جمله برنامه های این هفته در سال جاری با توجه به شرایط کرونا وقف هزینه‌های اربعین از سوی موکب‌داران و هیات امنای بقاع متبرکه جهت تهیه و توزیع بسته‌های حمایتی بین خانواده‌های کم‌برخوردار است.

به گزارش ایرنا، اداره اوقاف شهرستان ری ۴۸۵ موقوفه با ۱۰ هزار و ۳۴۸ رقبات (املاک و مستغلات موقوفه ها) دارد که درآمدهای حاصل از آنها براساس نیت های افراد وقف کننده صرف امور عام المنفه می شود.

شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) با جمعیتی بیش از یک میلیون نفر در جنوب استان تهران واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha