۲۸ مهر ۱۳۹۹، ۱۳:۵۸
کد خبرنگار: 3028
کد خبر: 84080533
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

آقایی: به حاشیه‌ها کاری ندارم

۲۸ مهر ۱۳۹۹، ۱۳:۵۸
کد خبر: 84080533
آقایی: به حاشیه‌ها کاری ندارم

تهران- ایرنا- مدافع تیم پرسپولیس با بیان اینکه با حاشیه‌ها کاری ندارو در این خصوص باید بزرگ‌ترها صحبت کنند، گفت: ما فقط تمرین می‌کنیم تا با آمادگی ۱۰۰ درصد وارد مسابقات شویم.

به گزارش ایرنا، سعید آقایی درباره حضورش در محل باشگاه پرسپولیس، اظهار داشت: چیزی از اردوی قطر جا گذاشته بودم و آمده بودم تا بردارم. مساله خاصی نبود.

وی درباره عملکرد خوبش در قطر با پرسپولیس خاطرنشان کرد: روزی که آمدم گفتم با همه وجودم بازی می‌کنم و از زمانی که این پیراهن را به تن کردم همه چیزم را برایش گذاشتم و می گذارم. سرم را پایین انداختم و تمرین کردم. حالا هم کارم را انجام می‌دهم و مطمئن باشید از ین به بعد نسبت به بازی‌های لیگ قهرمانان بهتر خواهم شد.

مدافع کناری تیم پرسپولیس همچنین درباره وضعیت کنونی تیم بیان داشت: خدا را شکر داریم خوب تمرین می‌کنیم. انشالله فینال آسیا را ببریم. منتظر لیگ هم هستیم تا بازی‌ها آغاز شود و با تمام قدرت یکی یکی بازی‌ها را ببریم.

آقایی در پایان درباره حواشی به وجود آمده حول و هوش باشگاه تصریح کرد: با حاشیه‌ها کار نداریم. در این باره با بزرگ‌ترهای تیم صحبت کنید. ما فقط تمرین می‌کنیم و انشالله با آمادگی ۱۰۰ درصد وارد مسابقات می‌شویم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha