۲۹ مهر ۱۳۹۹، ۱۲:۵۲
کد خبرنگار: 2084
کد خبر: 84081260
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اولین جشنواره ملی داستان کوتاه کویر در دامغان برگزار می‌شود

سمنان- ایرنا- دبیر جشنواره دانشجویی داستان کوتاه کویر دانشگاه دامغان گفت: کانون شعر و ادب این دانشگاه با موضوع آزاد اقدام به برگزاری جشنواره سراسری داستان کوتاه کرده است.

پارسا امیرسلیمانی روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: دانشجویان سراسر کشور می‌توانند داستان‌های کوتاه خود را تا یکم دی امسال به دبیرخانه و یا ایمیل جشنواره به آدرس kavir.festival@gmail.com ارسال کنند. 

وی به قوانین جشنواره اشاره کرد و گفت: علاقه‌مندان آثار خود را به صورت فایل word و با فونت ۱۴ B Nazanin حداکثر در پنج هزار کلمه ارسال کنند.

امیرسلیمانی اضافه کرد: در فایل word ارسالی، نام، نام خانوادگی، نام دانشگاه محل تحصیل، شماره دانشجویی، شماره تماس و آدرس ایمیل باید درج شود.

وی ادامه داد: با توجه به شیوع کرونا و انجام اطلاع رسانی از طریق فضای مجازی، دانشجویان اخبار را از طریق کانال kavir_festival@ در فضای مجازی دنبال کنند. 

امیرسلیمانی خاطرنشان کرد: ۱۰ اثر برگزیده توسط هیات داوران به صورت مجموعه داستان شابک دار چاپ خواهد شد.

وی افزود: اعلام نتایج نهایی و برگزاری اختتامیه این جشنواره در اسفند ماه امسال برگزار می‌شود که تاریخ آن متعاقبا اعلام می‌شود. 

دبیر اولین جشنواره ملی داستان کوتاه کویر دانشگاه دامغان گفت: در پایان این جشنواره به نفرات اول تا سوم با اهدای هدیه نقدی، تندیس جشنواره و لوح تقدیر قدردانی می‌شود.

در حال حاضر بیش از چهار هزار و ۵۰۰ دانشجو در ۷۲ رشته و گرایش در هشت دانشکده دانشگاه دولتی دامغان تحصیل می کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha