۲۹ مهر ۱۳۹۹، ۱۳:۴۱
کد خبرنگار: 1287
کد خبر: 84081683
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۵۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در شهرکرد امحاء شد

۲۹ مهر ۱۳۹۹، ۱۳:۴۱
کد خبر: 84081683
۱۵۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در شهرکرد امحاء شد

شهرکرد- ایرنا- فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه مبارزه با سوداگران مرگ از اولویت‌های نیروی انتظامی است، گفت: به مناسبت هفته نیروی انتظامی روز سه‌شنبه ۱۵۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در شهرکرد امحاء شد.

سردار منوچهر امان‌االلهی روز سه‌شنبه در حاشیه امحاء مواد مخدر در گفت و گو با خبرنگاران افزود: امسال با تلاش شبانه‌روزی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، بیش از ۱۹ باند تهیه و توزیع مواد مخدر متلاشی شد و یک‌هزار و  ۸۱۵ نفر قاچاقچی، فروشنده ،توزیع کننده و مصرف‌کننده مواد مخدر در استان دستگیر شدند.

وی با اشاره به اینکه مواد مخدر یک پدیده شوم است،گفت: باید برای مقابله با این بلای خانمانسوز در محیط‌های فرهنگی، آموزش  ،جامعه، خانواده در خصوص سوء مصرف مواد فرهنگ‌سازی شود و موضوع صیانت و توجه به آموزش در این حوزه مورد توجه قرار گیرد.

به گفته وی، نیروی انتظامی با تمام توان و قاطعیت با قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر در استان برخورد خواهد کرد.

امان اللهی افزود: امسال کشفیات مواد مخدر در استان هفت درصد افزایش یافت و تشدید برخورد و کنترل محورهای مواصلاتی برای شناسایی، دستگیری و برخود قاطع و جدی با موادفروشان و افراد درگیر با موادمخدر در دستورکار قرار دارد.

وی اظهار داشت: امسال بیش از ۲ تن و ۱۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف و ضبط شده است که بیشترین میزان کشفیات مواد مخدر در استان از نوع مواد مخدر سنتی است.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری همچنین از کشف بیش از ۱۲۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان خبر داد و افزود: این میزان مواد مخدر در ۲۴ ساعت گذشته توسط پلیس مبازره با مواد مخدر استان در راستای اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و کنترل محورهای مواصلاتی استان کشف و ضبط شده است.

وی با اشاره به اینکه در راستای اجرای این ۲ طرح  ۱۴ نفر قاچاقچی و خرده فروش مواد مخدر شناسایی و دستگیر شدند ،گفت: یک باند نیز متلاشی و پنج دستگاه خودرو از  قاچاقچیان توقیف شد.

به گزارش ایرنا، ۲۷ مهرماه تا سوم آبان ماه به عنوان هفته نیروی انتظامی نامگذاری شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha