۳ آبان ۱۳۹۹، ۲۰:۰۸
کد خبرنگار: 1208
کد خبر: 84087395
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آغاز رسیدگی به درخواست‌های استرداد بلیت‌های فروخته شده المپیک توکیو از نوامبر

تهران- ایرنا- سازمان‌دهندگان المپیک توکیو فرآیند رسیدگی به درخواست‌های استرداد بلیت‌های فروخته شده المپیک به تعویق افتاده ۲۰۲۰ را از نوامبر آغاز خواهند کرد.

به گزارش ایرنا، کمیته سازماندهی المپیک توکیو تقریبا ۴.۴۸ میلیون قطعه بلیت برای بازی‌های المپیک و حدود ۹۷۰ هزار فقره بلیت برای پارالمپیک به فروش رسانده‌اند.

بیشتر بلیت‌هایی که پیش از تعویق یک ساله این بازی‌ها فروخته شده است، برای استفاده در تاریخ جدید این رویداد بزرگ اعتبار دارند اما برگرداندن مبلغ بلیت برای خریدارانی خواهد بود که به دلیل تعویق رخ داده، قادر به حضور در این رقابت‌ها نیستند.

سازمان‌دهندگان و دولت ژاپن براساس خطرات ناشی از ویروس کرونا، در حال بررسی و ارزیابی تغییرات محتمل روی این تورنمنت از جمله تعداد تماشاگران هستند؛ براساس منابع مطلع آنها تصمیم نهایی را در این خصوص، بهار سال آینده اتخاذ خواهند کرد.

دولت ژاپن در ماه سپتامبر تصمیم گرفت تا با راه‌اندازی سامانه‌ای، ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی را از محدودیت‌های مسافرتی اعمال شده روی ۱۵۹ کشور و منطقه جهان معاف کند.

این کشور همچنین به تازگی بررسی‌هایی را در خصوص رفع ممنوعیت سفر گردشگران خارجی را به ژاپن آغاز کرده است.

المپیک توکیو از ۲۳ جولای تا ۸ آگوست ۲۰۲۱، (اول تا ۱۷خردادماه ۱۴۰۰) و پارالمپیک نیز از ۲۴ آگوست تا پنجم سپتامبر ۲۰۲۱ (دوم تا چهاردهم شهریورماه ۱۴۰۰) در پایتخت ژاپن برگزار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha