دانش‌آموزان سمنانی طومار مجازی خروج استکبار از منطقه امضا می‌کنند

سمنان- ایرنا- جانشین سپاه قائم(عج) استان سمنان گفت: امضای طومار مجازی از سوی دانش‌آموزان با عنوان «آمریکای جنایت‌کار باید از منطقه خارج شود» در هفته بسیج دانش‌آموزی در استان سمنان کلید خورد.

به گزارش ایرنا، سرهنگ منصور شوقانی روز سه‌شنبه در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی در سالن اجتماعات ساختمان بسیج علمی و پژوهشی استان سمنان ابراز داشت: امضای طومار خروج استکبار از منطقه یکی از برنامه‌های شاخص گرامیداشت هفته بسیج در استان است.

وی اظهار داشت:  برگزاری مسابقه‌ در زمینه‌های مختلف مانند فرهنگی، هنری، نقاشی و دلنوشته با عنوان «نامه به سردار دل‌ها» با موضوع اینکه استکبار ستیزی ادامه دارد و برگزاری شب شعر از دیگر برنامه‌های درنظر گرفته شده در استان سمنان به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی است.

شوقانی تصریح کرد: ساعت ۹ صبح روز سیزدهم آبان همه دانش‌آموزان یک صدا به صورت مجازی و در صورت حضور در مدرسه با رعایت فاصله اجتماعی، فریاد مرگ بر آمریکا سرخواهند داد.

جانشین سپاه قائم(عج) استان سمنان بیان کرد: ۱۴۱ عنوان برنامه برای گرامیداشت هفته بسیج دانش‌آموزی امسال در استان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: تبیین مکتب مقاومت، استکبارستیزی و آگاهی بخشی به دانش‌آموزان و انتقام سخت از شهادت سردار دل‌ها سردار حاج قاسم سلیمانی  رویکرد اصلی  برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای گرامیداشت این هفته است.

شوقانی تصریح کرد: ثبت رشادت و دلاورمردی های دانش آموزان در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، تقویت روحیه، نشاط و شادابی، خلاقیت و نوآوری و گسترش فرهنگ و تفکر بسیجی در میان دانش‌آموزان و الگوگیری نسل نوجوان و جوان از الگوهای مستند و حقیقی نظیر شهدای شاخص از دیگر اهداف هفته بسیج دانش آموزی است.

جانشین سپاه قائم(عج) استان سمنان گفت: "دانش آموز انقلاب، ایستادگی و مقاومت و استکبار ستیزی"  شعار هفته بسیج دانش آموزی امسال است و هدف از این نامگذاری، توسعه و تعمیق فرهنگ و تفکر بسیجی و معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بالفعل و بالقوه سازمان در انجام فعالیت‌های گسترده کمی و کیفی در عرصه‌های مختلفی چون علمی، فرهنگی و معرفتی و نیز انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به جامعه بزرگ و آینده ساز کشور است.

هفتم تا سیزدهم آبان هفته بسیج دانش‌آموزی نام‌گذاری شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha