پاسخگویی تأمین اجتماعی با توسعه مرکز ۱۴۲۰ ارتقا می‌یابد

تهران - ایرنا - مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه پاسخگویی تأمین اجتماعی با توسعه مرکز ۱۴۲۰ ارتقا می‌یابد، گفت: هر یک از بیمه‌شدگان در اقصی نقاط کشور باید به سهولت پاسخ سوالات و مطالبات خود را از سازمان دریافت کنند.

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، مصطفی سالاری در جلسه شورای راهبری مرکز ارتباطات و نظارت مردمی (۱۴۲۰) با بیان این که مقدمات توسعه این مرکز از منظر سخت افزار، نرم افزار و نیروی انسانی آماده شده است، افزود: طبیعتاً کاستی‌هایی هم وجود دارد که باید بازبینی و نسبت به رفع آنها اقدام شود.

وی گفت: مرکز ارتباطات نقطه ارتباطی بین سازمان و مخاطبان است و مردم می‌توانند بدون مراجعه به سازمان‌ها از طرق مختلف همچون تلفن، پیامک، ایمیل و وب سرویس‌ها در خواست خود را ارائه و پاسخ لازم را دریافت کنند.

سالاری ادامه داد: با توسعه مرکز ۱۴۲۰ برای بهبود مستمر فرآیندها باید آمادگی داشته و مطالبات مخاطبان در تماس با این مرکز با پاسخ فنی و کارشناسی مواجه و در نهایت منتج به بهبود فرایند و سیستم‌های این سازمان شود.

وی آموزش مستمر کاربران مرکز ارتباطات و نظارت مردمی سازمان تامین اجتماعی را مورد تاکید قرار داد و گفت: با برگزاری دوره‌های آموزشی منظم برای کاربران و ارزیابی مستمر عملکرد این مجموعه انتظار می‌رود که تحولی اساسی در پاسخگویی سازمان به جامعه ایجاد شود.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی افزود: با رونمایی از طرح توسعه مرکز ارتباطات و نظارت مردمی این سازمان با افزایش پنج برابری تماس‌های روزانه روبرو شده و چهار هزار تماس روزانه با این مرکز به ۲۲ هزار تماس افزایش خواهد یافت و براین اساس توان پاسخگویی‌ سازمان نیز باید ارتقا یابد.

وی با بیان این که شخصا در مرکز ارتباطات و نظارت مردمی سازمان تامین اجتماعی حاضر و مستقیما با بیمه‌شدگان گفت وگو می‌شود، اظهار داشت: معاونین و مدیران سازمان در این مرکز حضور می‌یابند و در جریان مسایل مخاطبان قرار می‌گیرند.

سالاری همچنین با تاکید بر این مهم که از ظرفیت شبکه‌های اجتماعی برای ارتباط با بیمه‌شدگان، بازنشستگان، کارفرمایان و دریافت نقطه نظرات آنها استفاده خواهیم کرد، گفت: برای ارتقای پاسخگویی از ابزارهای متعددی بهره گرفته تا امکان طرح سئوال و دیدگاه شرکای اجتماعی هم فراهم باشد.

در این جلسه مدیران و کارشناسان حوزه‌‎های مختلف نظرات خود در خصوص پیشرفت توسعه مرکز ارتباطات و نظارت مردمی را نیز عنوان کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha