۷ آبان ۱۳۹۹، ۱۵:۲۵
کد خبرنگار: 1007
کد خبر: 84091418
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۴۰ خانوار زیرپوشش کمیته امداد اردبیل صاحب مسکن شدند

اردبیل - ایرنا - مدیر تامین مسکن کمیته امداد استان اردبیل گفت: امسال تاکنون ۴۰ خانوار فاقد مسکن تحت پوشش این نهاد در استان صاحب خانه شدند.

به گزارش ایرنا ، فرهاد آزادپور روز چهارشنبه با بیان اینکه تهیه مسکن مناسب برای مددجویان از اولویت‌های کمیته امداد است، افزود: برای خرید و ساخت مسکن این خانوارها ۱۸ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بیش از پنج هزار و ۳۰۰ خانوار نیازمند مالی در استان اردبیل فاقد مسکن مناسب بوده و نیازمند توجه این نهاد برای احداث مسکن هستند، اظهارداشت: تامین مسکن برای خانوارهای تحت حمایت که در واحدهای مسکونی نامناسب زندگی می‌کنند، ضروری است.

وی بیان کرد: امیدواریم با کمک و یاری مسوولان دستگاه‌های اجرایی و خیرین گام‌های موثرتری در این زمینه برداشته شود و زمینه بهره‌مندی این خانوارها از مسکن مناسب فراهم شود.

او از ارائه خدمات عمرانی در حوزه مسکن به ۲۰۰ خانوار تحت حمایت کمیته امداد ساکن در روستاها و مناطق محروم استان اردبیل در سال جاری خبر داد و اضافه کرد: امسال تاکنون هفت میلیارد ریال برای تعمیر و بهسازی منازل مددجویان استان هزینه شده است.

مدیر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان اردبیل با بیان اینکه بخش مهمی از هزینه‌های تهیه مسکن مددجویان از طریق ارائه تسهیلات قرض‌الحسنه تامین می‌شود، گفت: چهار میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال تسهیلات مسکن از طریق صندوق امداد ولایت و یک میلیارد و ۶۷۰ میلیون ریال از سوی بانک‌های عامل در اختیار مددجویان قرار گرفته است.

آزادپور افزود: رفع مشکل مسکن مهم‌ترین دغدغه مددجویان زیرپوشش کمیته امداد است و با تامین مسکن مناسب برای خانوارهای فاقد مسکن مسیر توانمندسازی و خودکفایی آنها هموارتر می شود.

وی اظهارداشت: بهره‌مندی خانوارهای تحت حمایت از منزل مناسب موجب دلگرمی مددجویان شده و باعث می شود آنها با روحیه و امید بیشتری به زندگی ادامه دهند.

وی بیان کرد: مردم و نیکوکاران می‌توانند از طریق سامانه الکترونیکی #۰۴۵*۸۸۷۷* و یا شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۱۹۹۵۲۲۲۱۴ به آسان‌ترین شکل ممکن در خرید و ساخت مسکن مناسب برای خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل کمک کنند.

بیش از ۴۱ هزار خانوار با جمعیت بیش از ۸۰ هزار نفر در استان اردبیل تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha