۹ آبان ۱۳۹۹، ۱۴:۴۵
کد خبرنگار: 1238
کد خبر: 84093164
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه خرمشهر: حمایت رئیس جمهوری فرانسه از توهین به پیامبر نابخردانه بود

آبادان - ایرنا - امام جمعه خرمشهر گفت: حمایت رئیس جمهوری فرانسه در توهین به شخصیت رسول الله نابخردانه و از سوی همه مسلمانان جهان محکوم است.

به گزارش ایرنا حجت‌الاسلام محمدجواد عادل‌پور در آیین عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه در مسجدجامع خرمشهر افزود: توهین به پیامبر اسلام توهین به همه ادیان الهی و ریشه در اسلام ستیزی است.

وی افزایش گرایش شهرواندن فرانسوی به دین اسلام را یکی از دلایل توهین به پیامبر اسلام دانست و گفت: این عمل سخیف در راستای انحراف افکار مردم است.

حجت‌الاسلام عادل‌پور با تاکید بر لزوم تحریم کالاهای فرانسوی توسط کشورهای مسلمان اظهارداشت: جوانان مسلمان باید سوال‌های متعددی در فضای مجازی از رئیس جمهوری فرانسه درخصوص تعریف وی از آزادی بیان مطرح کنند.

وی با اشاره به فرارسیدن سالروز ۱۳ آبان ضمن تبریک به دانش‌آموزان و دانشجویان افزود: مبارزه با استکبار جهانی به حکم قرآن بر هر مسلمانی فرض واجب است.

امام جمعه خرمشهر گفت: ما باید با وحدت و انسجام، صبر و استقامت و تبعیت از ولی فقیه با استکبار جهانی مبارزه کنیم چراکه بدون تبعیت از ولی فقیه، مبارزه با استکبار جهانی امکانپذیر نیست.

وی به دیدار حضوری مقام معظم رهبری با اعضای ستاد ملی کرونا اشاره و بیان کرد: هر تصمیمی در سطح ملی، استانی و شهرستانی برای حفظ سلامت مردم گرفته شود باید اجرا شود.

حجت‌الاسلام عادل‌پور افزود: محدودیت‌های کرونا باید با محوریت وزارت بهداشت باشند ضمن اینکه آموزش‌های همگانی با برنامه ریزی مدون با همکاری دانشکده علوم پزشکی و مساجد انجام شود.

وی اجرای جرایم سخت‌گیرانه برای افراد متخلف را ضروری خواند و گفت: این فراخوان به عنوان حکم حاکم و فرمانده کل قوا تلقی و همه نیروهای مجاهد و بسیجیان با روحیه جهادی برای مبارزه با کرونا بسیج شوند.

امام جمعه خرمشهر رعایت پروتکل‌های بهداشتی را واجب دانست و افزود: همه ما به عنوان مسلمان باید پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنیم.

وی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه از دادستانی و دستگاه قضایی خرمشهر برای دستگیری یکی از مفسدان اقتصادی قدردانی کرد و گفت: باید با مفسدان اقتصادی به شدت و قاطعیت برخورد کرد.

حجت الاسلام عادل‌پور همچنین از اخذ مجوز کالای ملوانی خبر داد و گفت: با پیگیری های نماینده مردم خرمشهر مجوز کالای ملوانی این شهرستان صادر شده که باید از این ظرفیت برای رونق بازارهای آبادان و خرمشهر استفاده شود. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha