۱۰ آبان ۱۳۹۹، ۶:۵۰
کد خبرنگار: 2161
کد خبر: 84093342
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رویدادهای خبری گلستان در هفته‌ای که گذشت

۱۰ آبان ۱۳۹۹، ۶:۵۰
کد خبر: 84093342
رویدادهای خبری گلستان در هفته‌ای که گذشت

گرگان - ایرنا - آزادی ۱۳۰ زندانی جرائم مالی غیر عمد، برگزاری تجمع اعتراضی ترکمن‌های گمیشان در محکومیت اظهارات رییس جمهور فرانسه، جمع‌آوری دام زنده‌گیری پرندگان وحشی و قهرمانی هتل کانیار علی‌آباد در تور والیبال ساحلی بندرترکمن از جمله خبرهای هفته گذشته گلستان بود.

جمعی از مردم ترکمن و علمای دینی اهل سنت شهرستان گمیشان در استان گلستان با برپایی تجمع اعتراضی، اظهارات مکرون رییس جمهور فرانسه در اهانت به پیامبر مکرم اسلام و حمایت از بازنشر کاریکاتورهای موهن را محکوم کردند.

**

مسئول امور مالی شهرداری گرگان گفت که ۷۰ هزار واحد مسکونی این شهر به سبب نبود دستورالعمل جامع گرفتن حق سهم ۵۰ درصدی شهروندان برای هزینه‌های بیمه، فاقد هرگونه پوشش بیمه‌ای در برابر حوادث طبیعی مانند سیل و زلزله است.

**

مدیر شبکه بهداشت و درمان گنبدکاووس گفت که از شروع فصل بازگشایی مدارس در ۱۵ شهریور تا پایان مهرماه جاری ۱۴ کودک پنج تا ۱۸ سال این شهرستان با علایم مشکوک به کرونا در مراکز درمانی این شهرستان مرزی بستری شدند که نتایج آزمایش ۲ مورد آنها مثبت بود.

**

شهردار گرگان از فراهم شدن بستر واگذاری مدیریت باغ مزار استاد لطفی قلندر موسیقی ایران در محله سرچشمه این شهر به بخش خصوصی خبر داد و گفت: شرکت‌های فرهنگی و هنری در اولویت این واگذاری قرار دارند.

**

با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات گلستان تعدادی از اخلالگران و دلالان حوزه آرد استان که از چند ماه پیش در شهرهای گرگان و گنبدکاووس اقدام به خرید و فروش آرد یارانه‌ای و ایجاد بازار سیاه در این حوزه می‌کردند، شناسایی و با دستور مقام قضایی دستگیر شدند.

**

امام جمعه موقت تهران در مراسم گرامیداشت هفته وحدت در شهرستان آق قلا با اشاره به تلاش شبانه‌روزی دشمنان برای دامن‌زدن به اختلاف بین مسلمانان جهان گفت که مسموم‌سازی قلم‌ها برای تفرقه امت‌های اسلامی، جزو توطئه‌ همیشگی استکبار است.

حجت الاسلام سیدمحمدحسن ابوترابی‌فرد اظهار داشت: معاندین و بدخواهان نظام در اتاق فکر سازمان های سیا و موساد به صورت شبانه روزی از تمامی ابزارهای  مذهبی و  قومیتی خود برای خلق تفکر انحرافی و  تفرقه افکنی در دنیای اسلام استفاده می کنند.

**

مسابقات تور ۲ ستاره والیبال ساحلی قهرمانی کشور که به مدت ۳ روز با حضور ۳۱ تیم در مجموعه ورزشی امام رضا (ع) بندرترکمن جریان داشت روز چهارشنبه با قهرمانی تیم هتل کانیار علی‌آباد کتول به پایان رسید.

**

رییس دادگستری گنبدکاووس گفت که به مناسبت ولادت باسعادت حضرت محمد(ص)، امام جعفر صادق (ع) و هفته وحدت و با تلاش یکی از نیکوکاران این شهرستان مرزی، زمینه آزادی ۱۳۰ نفر از زندانیان جرائم مالی غیرعمد فراهم شد.

**

معاون فنی اداره‌ کل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان از تهیه و تدوین سند پنج ساله توسعه گیاهان دارویی در مراتع این استان شمالی خبر داد و گفت: این سند توسط کارشناسان حوزه مرتع این اداره کل تهیه و پس از تصویب در کمیته فنی، جهت برنامه‌ریزی اعتباری و تخصیص منابع به سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیرداری کشور ارسال شد.

**

رییس اداره حفاظت محیط زیست گمیشان از جمع‌آوری چهار رشته دام هوایی متخلفان صید و زنده‌گیری پرندگان مهاجر در تالاب بین‌المللی گمیشان در غرب استان گلستان خبر داد.

**

استاندار گلستان با تاکید بر ضرورت توسعه دولت الکترونیک در همه دستگاه‌ها به خصوص ادارات خدمات‌رسان گفت که هنوز نیمی از شهرداری های استان به این فناوری مجهز نیستند.

هادی حق شناس در گردهمایی شهرداران این استان گفت که استفاده از فناوری اطلاعات برای تحقق سیاست‌های نظام اداری و الکترونیک‌سازی فعالیت شهرداری ها مانع بروز فساد می شود.

**

رییس امور جنگل اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان گفت که در صورت تامین آب کافی، امکان اجرای طرح زراعت چوب در ۱۰۰ هزار هکتار از اراضی این استان فراهم است.

**

 رییس اداره حقوقی منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان گفت که از ابتدای امسال تاکنون ۱۶۳ هکتار از اراضی ملی این استان که توسط افراد سودجو تصرف شده بود با حکم قضایی از دست آنان خارج و به دولت بازگردانده شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha