۱۰ آبان ۱۳۹۹، ۱۲:۱۹
کد خبر: 84093860
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

هوای آذربایجان‌غربی از دوشنبه ناپایدار خواهد بود

ارومیه -ایرنا- رییس اداره پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی آذربایجان‌غربی گفت: هوای استان از روز دوشنبه با ورود امواجی ضعیف از حالت پایداری که طی ۲۰ روز گذشته بر استان حاکم بود، خارج می‌شود.

مهدی صابری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از دوشنبه با ورود توده هوای ناپایدار هوای استان شاهد افزایش ابر، وزش باد و بارشهای ضعیف است ولی روزهای شنبه و یکشنبه پدیده جوی خاصی در استان طبق تحلیل نقشه های هواشناسی مشاهده نمی‌شود.

وی با اشاره به وزش باد در شمال استان طی ۲۴ ساعت گذشته بیان کرد: در این مدت، بیشترین سرعت وزش باد در شهرستان چالدران با ۳۵ کیلومتر برساعت ثبت شد.

رییس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان‌غربی با اشاره به دمای هوای استان در ۲۴ ساعت گذشته گفت: در این مدت دمای مرکز استان، ارومیه بین هفت و ۲۳ درجه سانتی‌گراد بالای صفر در نوسان بود.

وی بیان کرد: شهرستان بوکان با ۲۸ درجه سانتی‌گراد بالای صفر گرم ترین شهر و شهرستان تکاب با ۲ درجه سانتی گراد بالای صفر خنک ترین شهر استان گزارش شد.

اداره‌کل هواشناسی آذربایجان‌غربی دارای ۱۸ ایستگاه هواشناسی اصلی و تکمیلی و بیش از ۱۲۰ ایستگاه باران‌سنجی و اقلیم‌شناسی است که از ایستگاه‌های هواشناسی استان، ۹ ایستگاه اصلی (سینوپتیک) و ۹ ایستگاه هم تکمیلی هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha