آغاز رسیدگی به پرونده اخلالگران آرد و نان گلستان و چند خبر کوتاه

گرگان - ایرنا - آغاز رسیدگی به پرونده متخلفان و اخلالگران آرد و نان گلستان، استقرار ناظران سلامت در فرودگاه گرگان و حضور ورزشکار استان در مسابقات پومسه قهرمانی آسیا از جمله اخبار کوتاه روز شنبه گلستان است.

رییس دادگستری کل گلستان از آغاز رسیدگی به پرونده متخلفان و اخلالگران در حوزه آرد و نان این استان خبر داد و گفت: این پرونده که توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) کشف شد در حال حاضر سه متهم دارد که ۲ نفر دستگیر شده و در زندان هستند.

هادی هاشمیان اظهار داشت: بازجویی از این افراد که به صورت سازمان یافته، اقدام به جمع آوری و احتکار آرد می کردند، از امروز شنبه آغاز شد.

**

مسابقات پومسه آسیایی از ۲۲ تا ۲۴ آبان ماه و رقابت های قهرمانی جهان نیز از ۲۵ آبان ماه تا اواسط آذرماه به صورت آنلاین برگزار می گردد که فاطمه حسام پومسه‌روی گلستانی در مسابقات قهرمانی آسیا در بخش ابداعی رده سنی بالای ۱۸ سال حضور خواهد داشت.

**

صبا بیکی ورزشکار گلستانی گردن آویز طلای مسابقات آزاد آنلاین فیلیپین را کسب کرد.

این مسابقات با حضور هزار تکواندو کار از ۲۳ کشور در فیلیپین برگزار شده بود.

**

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان گفت: در مرحله نخست پرداخت خسارات ناشی از شیوع کرونا، ۹۸  واحد گردشگری استان خواستار دریافت ۲۷۹ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال تسهیلات شدند که تاکنون از این میزان به ۵۲ طرح ۱۸۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال پرداخت‌شد و بانک‌ها مکلف شدند تا پایان آبان ماه بقیه آن را پرداخت کنند.

احمد تجری اظهار داشت: در مرحله دوم جبران خسارات ناشی از شیوع کرونا تسهیلات ۱۲ درصدی با مبلغ ۲ تا ۹ میلیارد ریال به هتل‌های یک تا پنج ستاره بر اساس پروانه بهره‌برداری واحدهای گردشگری پرداخت خواهد شد.

**
همزمان با هفته پدافند غیرعامل مرکز آماده عملیات شهرستان آق قلا با حضور مدیرعامل و معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر گلستان مورد بهره برداری قرار گرفت.

این مرکز شامل اتاق آماده عملیات، مرکز دپوی اقلام امدادی و مرکز تمرین آموزش مهارت های امدادی اعم از مهارت صعود و فرود، انواع حمل مصدوم، تجهیزات نجات هیدرولیک و پنوماتیک، مهارت های پیش بیمارستانی و تجهیزات انفرادی و گروهی است.

**

مدیر امور آب و فاضلاب گنبدکاووس از تجهیز و راه اندازی یک حلقه چاه آب شرب در روستای آق آباد این شهرستان خبر داد و گفت: این چاه با اعتبار ۸ میلیارد ریال از محل صندوق توسعه ملی و بودجه عمومی تجهیز شده و با راه اندازی آن جمعیتی بالغ بر ۵ هزار و ۶۰۰ نفر از آب شرب پایدار ، سالم و بهداشتی بهره مند می شوند.

**

زنگ پدافند غیر عامل در دبیرستان نمونه دولتی علامه حلی شهر آق قلا نواخته شد.

**

علی طالبی مدیرعامل شرکت گاز گلستان گفت: از ابتدای دولت یازدهم تاکنون حدود ۲ هزار و ۸۹۰ کیلومتر شبکه گاز در این استان اجرا شد.

**

مدیرکل فرودگاه‌های گلستان با تاکید بر رعایت ضوابط و پروتکل‌های بهداشتی برای جلوگیری از شیوع کرونا گفت: ناظران سلامت در فرودگاه بین‌المللی شهدای گرگان مستقر هستند.

علی متانت اظهار داشت: هدف از اجرای این طرح افزایش نظارت‌ها بر اجرای شیوه نامه‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha