استاندار: توسعه پایدار در برنامه‌ریزی تمامی دستگاه‌های کرمان لحاظ شود

کرمان - ایرنا - استاندار کرمان با بیان اینکه تمامی مشکلات موجود در جامعه باید در تصمیم‌گیری‌ها و مصوبات استانی لحاظ شود، گفت: توسعه پایدار به معنای توسعه در کنار حفظ محیط زیست است که به عنوان یک اصل مورد تاکید و در برنامه‌ریزی تمامی دستگاه‌ها قرار دارد.

به گزارش ایرنا ،محمدجواد فدائی عصر یکشنبه در هفتمین نشست شورای معادن استان کرمان با اشاره به تایید ۱۸ استعلام از ۲۰۸ مورد گفت: تمامی مدیران باید پاسخگوی اشتغال، توسعه، معیشت و فقر در جامعه  استان کرمان باشند و تنها به حوزه کاری خود اکتفا نکنند.

وی اظهار داشت: تعامل نداشتن دستگاه ها و مدیران موجب ایجاد مشکلات توسعه ای در استان کرمان می‌شود و در این زمینه نیز باید پاسخگوی نسل های آینده باشیم.

رییس شورای معادن استان کرمان گفت: پهنه های معدنی و معادن غیر فعال را باید به سرعت به سوی فعال شدن هدایت کنیم و تا این اتفاق رخ ندهد ، برنامه های توسعه‌ای و اشتغالزایی استان محقق نمی‌شود.

وی با بیان اینکه شورای معادن استان کرمان برنامه ریز و توسعه گرا نیست و تنها به صدور مجوز اکتفا می‌کند گفت: شورای معادن باید با ابتکار عمل پیش بیفتد و سرمایه گذار به دنبال آن حرکت کند و نه اینکه تنها به درخواست‌ها رسیدگی شود.

هفتمین نشست شورای معادن استان کرمان با حضور استاندار و اعضای این شورا و سایر مدیران دستگاه های اجرایی عصر امروز در محل سالن پیامبر اعظم استانداری برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha