سپاه تکاب به ۴۰۰ خانواده نیازمند کمک کرد

مهاباد- ایرنا- فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب گفت: هم‌زمان با میلاد مسعود نبی مکرم اسلام(ص) و امام جعفر صادق (ع)، به مناسبت گرامیداشت هفته وحدت توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی شامل اقلام غذایی به ارزش یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال در قالب مرحله چهارم رزمایش کمک‌های مومنانه سپاه بین نیازمندان این شهرستان آغاز شد.

سرهنگ وهاب عباس‌فام روز دوشنبه در آیین توزیع بسته‌های معیشتی که با حضور سرپرست فرمانداری و امام‌جمعه تکاب برگزار شد، افزود: این تعداد بسته معیشتی با مشارکت قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) و سپاه شهدای آذربایجان‌غربی تهیه شده و شامل ۱۱ قلم کالای اساسی خانوار از جمله برنج، روغن، رُب گوجه فرنگی، کنسرو تُن‌ماهی، سویا، عدس، نخود و ماکارونی است که برای تهیه هر یک از این بسته‌ها چهار میلیون ریال هزینه شده ‌است.

وی بیان کرد: این بسته‌های معیشتی با کمک بسیجیان و نیروهای سپاه تکاب بین اقشار کم‌درآمد، نیازمندان و خانواده ها و صاحبان مشاغل آسیب‌دیده از بیماری کرونا که تحت پوشش هیچ یک از نهادهای حمایتی نیستند، توزیع می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب ادامه داد: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون هفت‌هزار بسته معیشتی و غذایی توسط سپاه شهدای آذربایجان‌غربی تهیه شده و در اختیار اقشار نیازمند این شهرستان قرار گرفته است.

سرهنگ عباس‌فام اظهار داشت: توزیع بسته های معیشتی سپاه بین اقشار کم‌درآمد تکاب در ماه‌های آینده نیز ادامه خواهد یافت.

تکاب از شهرهای جنوبی آذربایجان‌غربی است که ۸۱ هزار نفر جمعیت دارد و از زمان شیوع بیماری کرونا در این شهرستان فعالیت‌های خیریه و کمک به نیازمندان افزایش یافته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha