۱۲ آبان ۱۳۹۹، ۱۵:۴۹
کد خبرنگار: 1261
کد خبر: 84097029
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نمایشگاه  کتاب ایران و افغانستان در کابل افتتاح شد

کابل - ایرنا - سومین نمایشگاه بزرگ کتاب ایران و افغانستان ویژه دانشجویان و دانشگاهیان روز دوشنبه با حضور سرپرست وزیر اطلاعات و فرهنگ افغانستان، سفیر جمهوری اسلامی ایران در افغانستان، استادان و دانشجویان دانشگاه کابل و شماری از مقامات دولتی واعضای مجلس نمایندگان افتتاح شد.

به گزارش ایرنا ،این  نمایشگاه به مدت ۱۰ روز  در دانشگاه کابل در فضایی به مساحت ۲۰۰۰ مترمربع و با حضور ۸۴ ناشر از ایران و افغانستان با ۱۰ هزار عنوان کتاب و با ۱۰۰ هزار جلد کتاب برگزار و ناشران آخرین آثار منتشره خود را برای علاقه‌مندان به کتاب عرضه کردند.

«مجتبی نوروزی» سرپرست رایزنی فرهنگی جمهوری  اسلامی ایران در کابل به ایرنا گفت که کتاب‎هایی که در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است، دانشگاهی و علمی بوده و شماری از کتابهای کودکان و نوجوانان نیز در بین آنها شامل است.

 در این دوره از نمایشگاه، برنامه‌های جنبی مختلفی همچون ویژه برنامه جشن میلاد پیامبر اکرم (ص)، کارگاه ترجمه، کارگاه شعر، کارگاه بازیگری، خلاقیت و ... پیش‌بینی شده است.

در سال ۱۳۹۷ نیز یک نمایشگاه مشترک کتاب ایران و افغانستان در دانشگاه کابل  با حضور ۷۰ ناشر ایرانی و افغانستانی برگزار شده بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha