نفرات برتر «آوای پویش همگانی» والیبال تهران مشخص شدند

تهران- ایرنا- رییس کمیته همگانی هیات والیبال استان تهران گفت: طرح آوای پویش همگانی والیبال از دوم تا ۱۲ آبان ماه در سطح استان تهران برگزار شد که با معرفی کلیپ های مجازی به این رویداد ورزشی به پایان رسید.

مهدی رحیمی نژاد روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این پویش ورزشکاران استان تهران در چالش حرکات آمادگی جسمانی، تکنیک های پنجه و ساعد را در مدت ۹۰ ثانیه تهیه و به این هیات ارسال کردند.

وی با بیان اینکه پس از بررسی داوری به ۵ نفر از بهترین‌ها هدایای نفیسی از سوی رییس هیات والیبال استان تهران اهدا شد، اظهار کرد: در این رویداد ورزشی مجازی ۱۰۰ کلیپ ورزشی توسط ورزشکاران دختر و پسر تهیه شد.

رییس کمیته همگانی هیات والیبال استان تهران افزود: حنانه قدمیاری، ریحانه یونسی، زهره مس، فاطمه رضاپور و فاطمه رحمان خواه نفرات برتر این رویداد ورزشی شدند.

رحیمی نژاد با بیان اینکه چنانچه نوجوانان و جوانان مستعد از توان مالی در کلاس های آموزشی برخوردار نباشند نیز از حمایت کمیته استعدادیابی حمایت مالی خواهند شد، تصریح کرد: هدف ما در این توسعه ورزش المپیکی در سطح پایتخت است چرا که شیوع کرونا باعث شده تا استعداد های ورزشی نتوانند فعالیت چشم گیری داشته باشند.

والیبال استان تهران در زمان شیوع کرونا توانسته با تمرین های آموزشی در فضای مجازی، حس نشاط و شادابی را برای ورزشکاران استان تهران ایجاد کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha