۱۵ آبان ۱۳۹۹، ۱۲:۳۹
کد خبرنگار: 989
کد خبر: 84099684
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هشت میلیارد ریال برای مسکن ایتام خراسان شمالی هزینه می‌شود

بجنورد- ایرنا- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی گفت: ۴۰ واحد مسکونی برای ایتام استان تا پایان سال جاری با هزینه هشت میلیارد ریال ساخته می‌شود.

به گزارش روز پنجشنبه پایگاه خبری کمیته امداد، مجید الهی راد در نشستی با مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان شمالی در خصوص نحوه تامین اعتبار ساخت واحدهای مسکونی ویژه ایتام  گفت: ۵۰۰ میلیون ریال ساخت هر یک از این واحدها به صورت بلاعوض پیش بینی شده است به طوری که ۲۵۰ میلیون ریال آن از محل صندوق توسعه ملی و ۲۵۰ میلیون ریال نیز از محل منابع تخصیصی بنیاد مسکن تامین می شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی اظهار داشت: همچنین ۵۰۰ میلیون ریال آن نیز از محل منابع تسهیلات قرض الحسنه بانکی تامین اعتبار می شود.

وی همچنین یادآور شد: محور دوم این نشست برای بررسی نحوه ساخت واحد های مسکونی ۷۵۰ خانوار تحت حمایت این نهاد بود که به صورت کشوری به بنیاد مسکن محول شده است.

وی افزود: در این نشست نسبت به معرفی خانوارها تاکید شد و اقدامات برای معرفی مددجویان و گرفتن پروانه ساخت آن در حال انجام است.

الهی راد خاطرنشان کرد: محور سوم این نشست بررسی اقدامات اولیه درخصوص آغاز ساخت پنج هزار واحد مسکونی مددجویان، طبق تفاهم نامه سه جانیه کمیته امداد، استانداری و سپاه بود.

هم اکنون بیش از ۶ هزار و ۳۰۰ یتیم در استان زیر پوشش این نهاد هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha